اصفهان شرق

آگاهی و افزایش دانش در جامعه از رسالت مهم خبرنگار است/ نقش پر رنگ و بی بدیل خبرنگار در انعکاس مشکلات

کدخبر: 172628
1397/05/20 در ساعت 11:08

به گزارش اصفهان شرق، مصطفی شفیع زاده مدیر روابط عمومی شرکت قارچ یکتای سپاهان ضمن اداي احترام به مقام شامخ شهيد غلامرضا رهبر، محمود صارمي و گرامي داشت هفدهم مردادماه و روز خبرنگار گفت: خبرنگار و رسانه در توسعه اقتصادی و سیاسی کشور نقشی بسیار مهم و تاثیر گذار دارد.

وی ادامه داد: در دنیای کنونی که جهان ارتباطات و رسانه است، نقش خبرنگار بسیار پر رنگ و بی بدیل است چنانکه کشورهای پیشرفته سرمایه گذاری های بسیار هنگفتی در این زمینه انجام می دهند.

مدیر روابط عمومی شرکت قارچ یکتای سپاهان افزود: اکثر سیاست دولت ها با رسانه ها به عموم مردم تزریق می شوند و به نوعی افکار عمومی مردم کشورشان را با رسانه کنترل و در دست می گیرند، خبرنگار به جهت رسالتی که دارد با بهره گیری از اطلاعات موجود به دنبال بررسی و اطلاع رسانی مشکلات مردم و انعکاس آن به مسئولان مربوطه و رسانه ها می پردازند که جدا از رابطه کاری، کاری بسیار انسان دوستانه و در جهت رشد و پیشرفت جامعه انجام می دهند.

شفیع زاده با اشاره به دیگر مشکلات خبرنگاران، تصریح کرد: در کنار رسیدگی به مسائل و مشکلات موجود خبرنگار با بررسی شرایط موجود با بررسی پتانسیل ها و ظرفیت ها نقش بسیار مهمی برای رشد و توسعه و پیشرفت کشور ایفا می کنند.

وی با بیان اینکه آگاهی و افزایش دانش در جامعه از رسالت مهم دیگر خبرنگار است، خاطر نشان کرد: جوامع توسعه یافته مردمی آگاه و مطلع دارد و افزایش سطح دانش و آگاهی در جامعه نوید پیشرفت و توسعه عدالت اجتماعی را در کشور می دهد، بدیهی است با تبیین جایگاه خبرنگار در کشور ما و توجه مسئولان و دوسویه شدن رابطه خبرنگار و مسئولان می توان انتظار جامعه ای پویا و توسعه مند برای ایران اسلامی را شاهد باشیم.

شفیع زاده بار ديگر ضمن اداي احترام به مقام شامخ شهيد غلامرضا رهبر، محمود صارمي و گرامي داشت هفدهم مردادماه و روز خبرنگار، از ياوران صميمي خبررساني در حوزه اقتصادي، سلامت واجتماعی تشكر و قدردانی کرد.

انتهای پیام/