سرویس: اخبار شهرستان 11:08 - شنبه 20 مرداد 1397

مدیر روابط عمومی شرکت قارچ یکتای سپاهان:

آگاهی و افزایش دانش در جامعه از رسالت مهم خبرنگار است/ نقش پر رنگ و بی بدیل خبرنگار در انعکاس مشکلات

شفیع زاده گفت: در دنیای کنونی که جهان ارتباطات و رسانه است، نقش خبرنگار بسیار پر رنگ و بی بدیل است چنانکه کشورهای پیشرفته سرمایه گذاری های بسیار هنگفتی در این زمینه انجام می دهند.

به گزارش اصفهان شرق، مصطفی شفیع زاده مدیر روابط عمومی شرکت قارچ یکتای سپاهان ضمن اداي احترام به مقام شامخ شهيد غلامرضا رهبر، محمود صارمي و گرامي داشت هفدهم مردادماه و روز خبرنگار گفت: خبرنگار و رسانه در توسعه اقتصادی و سیاسی کشور نقشی بسیار مهم و تاثیر گذار دارد.

وی ادامه داد: در دنیای کنونی که جهان ارتباطات و رسانه است، نقش خبرنگار بسیار پر رنگ و بی بدیل است چنانکه کشورهای پیشرفته سرمایه گذاری های بسیار هنگفتی در این زمینه انجام می دهند.

مدیر روابط عمومی شرکت قارچ یکتای سپاهان افزود: اکثر سیاست دولت ها با رسانه ها به عموم مردم تزریق می شوند و به نوعی افکار عمومی مردم کشورشان را با رسانه کنترل و در دست می گیرند، خبرنگار به جهت رسالتی که دارد با بهره گیری از اطلاعات موجود به دنبال بررسی و اطلاع رسانی مشکلات مردم و انعکاس آن به مسئولان مربوطه و رسانه ها می پردازند که جدا از رابطه کاری، کاری بسیار انسان دوستانه و در جهت رشد و پیشرفت جامعه انجام می دهند.

شفیع زاده با اشاره به دیگر مشکلات خبرنگاران، تصریح کرد: در کنار رسیدگی به مسائل و مشکلات موجود خبرنگار با بررسی شرایط موجود با بررسی پتانسیل ها و ظرفیت ها نقش بسیار مهمی برای رشد و توسعه و پیشرفت کشور ایفا می کنند.

وی با بیان اینکه آگاهی و افزایش دانش در جامعه از رسالت مهم دیگر خبرنگار است، خاطر نشان کرد: جوامع توسعه یافته مردمی آگاه و مطلع دارد و افزایش سطح دانش و آگاهی در جامعه نوید پیشرفت و توسعه عدالت اجتماعی را در کشور می دهد، بدیهی است با تبیین جایگاه خبرنگار در کشور ما و توجه مسئولان و دوسویه شدن رابطه خبرنگار و مسئولان می توان انتظار جامعه ای پویا و توسعه مند برای ایران اسلامی را شاهد باشیم.

شفیع زاده بار ديگر ضمن اداي احترام به مقام شامخ شهيد غلامرضا رهبر، محمود صارمي و گرامي داشت هفدهم مردادماه و روز خبرنگار، از ياوران صميمي خبررساني در حوزه اقتصادي، سلامت واجتماعی تشكر و قدردانی کرد.

انتهای پیام/

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.