اصفهان شرق

اهمیت به نقش کتابخانه های بخش بن رود در امور فرهنگی/ 70میلیون ریال جهت فعالیت های عمرانی بخش اختصاص یافته است

کدخبر: 172567
1397/05/20 در ساعت 08:30

به گزارش اصفهان شرق، در جلسه انجمن کتابخانه های عمومی بخش بن رود احمد صادقي، بخشدار بخش بن رود ضمن خیر مقدم به شرکت کنندگان در جلسه از تلاش و پیگیری های صورت گرفته در کتابخانه های بخش بخصوص کتابخانه ورزنه در خصوص انجام فعالیت های عمرانی بخش تقدیر و تشکر کرد.

صادقی خواستار همکاری و همفکری کلیه اعضای انجمن جهت پر رنگ تر شدن نقش کتابخانه های بخش در امور فرهنگی شد.

حسین هاشم پور مسئول دبیرخانه انجمن کتابخانه های عمومی بخش بن رود به نمایندگی از کتابخانه های فعال در بخش (4 کتابخانه روستایی و کتابخانه شهر ورزنه) اهم فعالیت های انجام شده در حوزه فرهنگی و فعالیت های عمرانی انجام شده در کتابخانه های بخش را خلاصه وار ذکر کرد که مورد رضایت اعضا قرار گرفت، در ادامه اهم مشکلات موجود در کتابخانه های عمومی در حوزه بخش بن رود به اطلاع اعضای انجمن رسید.

بعد از موارد ذکر شده علی جعفرپور ریاست اداره کتابخانه های شهرستان اصفهان پررنگ تر شدن حضور اعضای انجمن در راستای اهداف کتابخانه و فعالیت های فرهنگی را خواستار شد.

وی انجام فعالیت های عمرانی صورت گرفته در بخش را مرهون تلاش و همکاری کلیه رده های سازمانی از شهرداری ورزنه تا اداره کل کتابخانه های عمومی استان برشمرد و شرط تداوم این روند را تعامل و همکاری مستمر در این زمینه دانست.

جعفرپور رفع نیازهای کتابخانه های بخش را با خرید تجهیزاتی که از طرف اداره کل کتابخانه های عمومی انجام شده است را متذکر شد و یادآوری کرد این روند در سال جاری نیز ادامه خواهد داشت.

شایان ذکر است در راستای انجام فعالیت های عمرانی با کمک شهرداری ورزنه، خیرین محلی و اداره کل کتابخانه های عمومی استان اصفهان از دی ماه 1396 تا اردیبهشت ماه 1397 مبلغ 700000میلیون ریال جهت فعالیت های عمرانی بخش اختصاص یافته است.

انتهای پیام/