اصفهان شرق

تجدید میثاق با مادران و پدران صبور شهدای بخش کوهپایه/ تصاویر

کدخبر: 172500
1397/05/19 در ساعت 00:24

به گزارش اصفهان شرق از اصفهان سرگرد مصطفی علیخانی در حاشیه دیدار با خانواده‌های معظم شهدا در بخش کوهپایه با اشاره به جایگاه والای شهیدان و بیان سخنی از شهید اوینی، اظهار کرد: پندار ما این است که شهدا رفته‌اند و ما مانده‌ایم، اما حقیقت آن است که شهدا مانده‌اند و زمانه ما را با خود برده است.

وی افزود: امروز توفیق داشتیم که در معیت جمعی از مسوولان بخش و شهرهای کوهپایه، سجزی و تودشک در قالب طرح مهر ولایت در خدمت خانواده‌های محترم و معزز شهدا باشیم.

فرمانده حوزه حضرت امیر المومنین بخش کوهپایه تصریح کرد: افتخاری بود که از نزدیک چهره نورانی و ملکوتی خانواده های شهدا را نظاره گر باشیم و خداوند را به خاطر این همه لطف سپاس می‌گوییم و از درگاهش می‌خواهیم که به ما توفیق خدمت رسانی به خانواده شهدا را عنایت فرماید.

علیخانی عنوان کرد: امروز با حضور مسوولان و بسيجيان بخش کوهپایه بار دیگر توفیق نصیبمان شد تا در جهت لبیک به فرمان امام خامنه ای «مدظله‌العالی» مبنی بر تعظیم و تکریم پدران و مادران شهدا در راستای طرح مهر ولایت که هر ساله برگزار می‌شود بتوانیم با تجدید میثاق با شهدای والامقام؛ خود را بیش از پیش پایبند خدمت به نظام اسلامی و مقید و پشتیبان ولایت فقیه کرده تا با این عمل رهرو راه شهیدان باشیم.

وی عنوان کرد: تمامی مسوولان باید بدانند که رسالت شهدا خدمت به مردم مومن و مسلمان ایران اسلامی بوده و بایستی با ادامه دادن راه شهیدان در صحنه عمل نیز رهروی از آن سبک بالان را به اثبات رسانیم.