سرویس: اخبار شهرستان 00:24 - جمعه 19 مرداد 1397

امروز برگزار شد؛

تجدید میثاق با مادران و پدران صبور شهدای بخش کوهپایه/ تصاویر

امروز مراسم تجدید میثاق و دیدار مسئولان بخش کوهپایه با خانواده شهدای بخش کوهپایه با معنویت خاصی برگزار شد.

به گزارش اصفهان شرق از اصفهان سرگرد مصطفی علیخانی در حاشیه دیدار با خانواده‌های معظم شهدا در بخش کوهپایه با اشاره به جایگاه والای شهیدان و بیان سخنی از شهید اوینی، اظهار کرد: پندار ما این است که شهدا رفته‌اند و ما مانده‌ایم، اما حقیقت آن است که شهدا مانده‌اند و زمانه ما را با خود برده است.

وی افزود: امروز توفیق داشتیم که در معیت جمعی از مسوولان بخش و شهرهای کوهپایه، سجزی و تودشک در قالب طرح مهر ولایت در خدمت خانواده‌های محترم و معزز شهدا باشیم.

فرمانده حوزه حضرت امیر المومنین بخش کوهپایه تصریح کرد: افتخاری بود که از نزدیک چهره نورانی و ملکوتی خانواده های شهدا را نظاره گر باشیم و خداوند را به خاطر این همه لطف سپاس می‌گوییم و از درگاهش می‌خواهیم که به ما توفیق خدمت رسانی به خانواده شهدا را عنایت فرماید.

علیخانی عنوان کرد: امروز با حضور مسوولان و بسيجيان بخش کوهپایه بار دیگر توفیق نصیبمان شد تا در جهت لبیک به فرمان امام خامنه ای «مدظله‌العالی» مبنی بر تعظیم و تکریم پدران و مادران شهدا در راستای طرح مهر ولایت که هر ساله برگزار می‌شود بتوانیم با تجدید میثاق با شهدای والامقام؛ خود را بیش از پیش پایبند خدمت به نظام اسلامی و مقید و پشتیبان ولایت فقیه کرده تا با این عمل رهرو راه شهیدان باشیم.

وی عنوان کرد: تمامی مسوولان باید بدانند که رسالت شهدا خدمت به مردم مومن و مسلمان ایران اسلامی بوده و بایستی با ادامه دادن راه شهیدان در صحنه عمل نیز رهروی از آن سبک بالان را به اثبات رسانیم.

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.