سرویس: اجتماعی 14:11 - چهارشنبه 17 مرداد 1397

بخشدار جرقویه علیا در دیدار با خبرنگاران:

خبرنگاران، سفیران خبر و زبان صادق و گویای مردم در سطح جامعه هستند

بخشدار جرقویه علیا گفت: خبرنگاران باید رسالت خود را از دریچه تعهد، صداقت و امانتداری انجام دهند.

به گزارش اصفهان شرق، بمناسبت روز خبرنگار بخشدار، فرمانده حوزه مقاومت بسیج5 امام محمد باقر(ع) جرقویه علیا بهمراه پرسنل این حوزه و فرمانده کلانتری شهر حسن اباد با اصحاب رسانه دیدار کردند.

بخشدار جرقویه علیا ضمن تبریک این روز به اصحاب رسانه گفت: روز شهادت شهید صارمی و هشت تن از اعضای کنسولگری ایران در مزار شریف افغانستان را روز خبرنگار نامگذاری شده و این شهید ، خبرنگاری را در اوج جنگ داخلی افغانستان انجام می داد و اتفاقا در میدان انجام وظیفه در کار خبرنگاری به شهادت رسید بنابراین شغل و حرفه خبرنگاری از حساسیت بالایی برخوردار است.

بهزادفر در ادامه خبرنگار را سفیران خبر، چشم بینا و زبان صادق و گویای مردم توصیف کردو تاکید کرد: این افراد باید رسالت خود را از دریچه تعهد، صداقت و امانتداری انجام دهند.

در ادامه فرمانده کلانتری شهر حسن آباد نیز ضمن تبریک این روز به خبرنگاران گفت:خبرنگاران دیده بان جامعه هستند و با چشم بینا مشکلات منطقه را رصد می کنند و انها را به گوش مسئولین می رسانندو از طرفی اقدامات و خدمات انجام شده توسط مسئولین را برای مردم بازگو می کنند و این افراد رابطه بین مردم و مسئولین هستند.

حسن براهیمی در ادامه افزود: تلاش صادقانه اصحاب رسانه در پوشش اخبار به منظور ارتقاء سطح آگاهی های اقشار مختلف مردم را نمونه بارز خدمت ارزشمند دانست و این افراد را شایسته توجه و تقدیر دانست.

فرماندهی حوزه مقاومت بسیج 5 امام محمد باقر(ع) نیز ضمن تبریک این روزبه خبرنگاران با اشاره به نقش این افراد در پشبرد کشور گفت: اصحاب رسانه با روشنگری خود می توانند در راستای هدایت افکار عمومی نقش مهمی ایفا کنند و راه پیشرفت جامعه را هموارتر کند.

سرگرد عابدی در ادامه با اشاره به رسالت مهم خبرنگاران گفت: مهمترین رسالت خبرنگاردر حین آگاهی دادن به مردم این است که بتواند امیدی نسبت به آینده را برای مردم ایجاد کند و نسبت به اتفاقات و تحولات منطقه هوشیار سازد.

شایان ذکر است بمناسبت روز خبرنگار بخشدارجرقویه علیا، فرماندهی حوزه مقاومت بسیج 5 امام محمد باقر(ع) بهمراه پرسنل این حوزه و فرماندهی کلانتری شهر حسن آباد در منزل خبرنگار اصفهان شرق حاضر شدند و ضمن تبریک این روز از تلاش های وی در عرصه خبر تقدیر کردند.

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.