سرویس: اخبار شهرستان 13:10 - چهارشنبه 17 مرداد 1397

فرماندار شهرستان اصفهان:

خبرنگاران پُل ارتباطی بین مردم و مسئولان هستند/ کشاورزی در اولویت رسیدگی به مسائل شرق اصفهان است

فرماندار شهرستان اصفهان گفت: خبرنگاران با درک شرایط کشور، تا کنون همراهی و هماهنگی بسیاری با مسئولان در انعکاس مطالبات مردمی داشته اند و وظیفه مسئولان است تا در این زمینه پاسخ گو باشند.

به گزارش اصفهان شرق؛ فرماندار شهرستان اصفهان در آیین تجلیل از خبرنگاران و اصحاب رسانه شهرستان اصفهان، ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهدای خبرنگار و همچنین سردار بی سر، شهید محسن حججی اظهار کرد: خبرنگاران پل ارتباطی بین مردم و مسئولان هستند و هرجایی که نیاز جامعه بود، حضور پرباری داشتند.

احمد رضوانی افزود: خبرنگاران با درک شرایط کشور، تا کنون همراهی و هماهنگی بسیاری با مسئولان در انعکاس مطالبات مردمی داشته اند و وظیفه مسئولان است تا در این زمینه پاسخ گو باشند.

وی با بیان اینکه کشور امروز در شرایط خاص اقتصادی به سر می برد، گفت: امروز توطئه دشمنان علیه نظام اسلامی قوت گرفته است و مشکلات کلان شهر اصفهان نیز با توجه به کمبود آب شرب و خشکسالی های اخیر با مشکل مواجه بود که بابرنامه ریزی و همراهی مردم شاهد جلوگیری از بحرانی شدن اوضاع هستیم.

فرماندار اصفهان، مهم ترین مساله منطقه شرق اصفهان را به کشاورزی اختصاص داد، بیان کرد: یکی از معضلات شرق شهرستان اصفهان، بحران پیش روی کشاورزی است که در این رابطه خبرنگاران شرق اصفهان، مشکلات را به خوبی منعکس کرده اند و این وظیفه ذاتی که به عهده آنهاست را به خوبی انجام داده اند.

وی با تاکید به اینکه باید برنامه ای موثرتر در حیطه خبری داشت، افزود: مدیران و خبرنگاران ضمن درک متقابل شرایط در رفع مشکلات پربارتر ورود پیدا کنند تا بتوان در شرایط فعلی موفق عمل کنیم.

رضوانی اذعان کرد: اطلاع رسانی خبرنگاران در زمینه های مختلف سیاسی، اجتماعی و فرهنگی، باعث شد تا مسئولان در شرایط سخت بتوانند محکم تر ورود پیدا کنند.

وی با اشاره به برنامه های انجام گرفته در زمینه جلوگیری از گسترش ریزگردها در شرق اصفهان، خاطرنشان کرد: برنامه های برای جلوگیری از گسترش ریزگردها در شرق اصفهان در حال اجراست و امروز شاهد کاهش آلایندگی در شرق اصفهان هستیم.

انتهای پیام/

 

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.