سرویس: اخبار شهرستان 13:55 - چهارشنبه 17 مرداد 1397

معاون سیاسی استانداری اصفهان:

30 میلیون مترمکعب آب برای حفظ باغات اصفهان رهاسازی شد/ 96 درصد تجمعات اخیر، صنفی بود

معاون سیاسی استانداری اصفهان گفت: 96 درصد تجمعات اخیر صنفی بود و فقط چهار درصد آن را میتوان سیاسی قلمداد کرد، که این تجمعات نیز با عمل به هنگام و برگزاری جلسات متعدد با اصناف به اتمام رسید.

به گزارش اصفهان شرق، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان پیش از ظهر امروز در ویژه مراسم تجلیل از خبرنگاران شهرستان اصفهان در محل فرماندرای، ضمن تبریک روز خبرنگار به شرایط اخیر کشور اشاره و اظهار کرد: خشکسالی در چهار دهه اخیر در استان اصفهان بی سابقه بود و به تبع آن نیز، بیش از یک سال است آبی در بستر زاینده رود جاری نیست و برای تامین آب شرب بیش از پنج میلیون نفر شهروند، برنامه ریزی دقیقی صورت گرفت.

حمیدرضا طباطبایی افزود: تنش های اخیر به سبب شیطنت های ترامپ بود که باعث شد اقتصاد آرام کشور بامشکلاتی رو به رو شود و کشور با شوک اقتصادی دست و پنجه نرم کند که در آینده ای نزدیک با تدابیر جدید بانک مرکزی بهبودی خوبی در اوضاع اقتصادی شاهد هستیم.

وی با توجه به تجمعات اخیر در اصفهان گفت: 96 درصد این تجمعات صنفی بود و فقط چهار درصد آن را میتوان سیاسی قلمداد کرد، که این تجمعات نیز با عمل به هنگام و برگزاری جلسات متعدد با اصناف به اتمام رسید.

معاون سیاسی استانداری اصفهان با محکوم خواندن فراخوان هایی که به قصد تخریب و برعلیه نظام برپا می شود، اذعان کرد: قطعا سلطنت طلبان و ضد انقلاب، خیر مردم را نمی خواهند و ما اجازه نمی دهیم که صحنه اجتماعی کشور، صحنه جولان ضدانقلاب شود و با افرادی که با هدف تخریب نظام و حاکمیت اسلامی به میدان می آیند، برخورد می کنیم.

وی خاطرنشان کرد: همه ارکان امنیتی تلاش می کنند تا آرامش در کشور حکم فرما باشد.

طباطبایی با اشاره به وضعیت منطقه شرق اصفهان، به رهاسازی آب در بستر زاینده رود اشاره و اذعان کرد: شب گذشته 30 میلیون متر مکعب آب برای حفظ باغات اصفهان در رودخانه زاینده رود و کانال‌های مجاور رهاسازی شد.

وی افزود: استان اصفهان زمانی قطب کشاورزی بود و با توجه به جمعیت بالایی که در خود جا داده است، در مواجه به مشکلات نیز، حساس تر است ولی با تدبیری که مسئولان داشته اند، امروز شرایط بحرانی در استان اصفهان نداریم.

معاون سیاسی استانداری اصفهان با اشاره به اینکه مسئولان تاکنون اقدامات خوبی برای منطقه شرق اصفهان داشته اند، اظهار کرد: مسائل و مشکلات شرق شهرستان اصفهان به خوبی توسط مسئولان رصد می شود و تا کنون تدابیر خوبی در رابطه با مشکلات این منطقه اندیشیده شده است.

وی با بیان اینکه تا پایان این ماه قطعی برق به طور کامل برطرف می شود، خاطرنشان کرد: مسئولان نسبت به تامین برق مردم دغدغه مند بودند، و قطعی های اخیر به سبب این بود که نیروگاه های آبی نتوانستند برق کشور را به خوبی تامین کنند، ولی در هفته جاری از قطعی برق کاسته و تا پایان ماه قطعی به صورت کامل برطرف می شود.

انتهای پیام/
 

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.