سرویس: سیاسی 03:28 - چهارشنبه 17 مرداد 1397

رائفی‌پور:

بحران‌های امروز در مقایسه با بحران‌های ابتدای انقلاب هیچ است/ پیرها کنار بروند تا جوانان روی کار بیایند

فعال فرهنگی رسانه با بیان این که بحران‌های امروز در مقایسه با بحران‌های ابتدای انقلاب هیچ است، گفت: اگر پیرها باید حذف شوند پس بروید کنار تا جوانان بیایند، همان‌هایی که جنگ داعش را جمع کردند.

به گزارش اصفهان شرق، علی‌اکبر رائفی‌پور شامگاه سه‌شنبه در نخستین سالگرد شهادت سید شهدای مدافع حرم محسن حججی در همایش «بحران چهل سالگی» اظهار کرد: انقلاب اسلامی در این چهل سال فراز و نشیب‌های زیادی داشته است.

وی با بیان این که بحران‌های ابتدای انقلاب اسلامی بسیار فراتر از جنگ کنونی سوریه بود، افزود: در ابتدای انقلاب اسلامی بسیاری از مسؤولان جاسوس از آب در می‌آمدند، نرخ دلار یک مرتبه چندین برابر شد و در این میان عراق نیز قصد حمله به ایران کرد.

فعال فرهنگی رسانه با بیان این که سوریه در حال حاضر تنها نیست اما ایران در جنگ با عراق تنها بود، گفت: تجهیزات ایران در ابتدای جنگ تحمیلی بسیار محدود بود و هیچ یک از کشورهای جهان حتی سیم‌خاردار هم به ما نمی‌دادند.

بحران‌های امروز در مقایسه با بحران‌های ابتدای انقلاب هیچ است

وی با بیان این که بحران‌های امروز در مقایسه با بحران‌های ابتدای انقلاب هیچ است، خاطرنشان کرد: تعداد نفوذی‌‌ها از ابتدای انقلاب اسلامی زیاد بودند و هنوز هم هستند، آنان مأموریت داشتند تا باعث ایجاد نارضایتی بین مردم شوند.

رائفی‌پور اذعان داشت: نفوذی‌ها درصدد گرفتن پست‌های مهم بودند تا انقلابیون جذب نیروهای مسلح شوند و غیر انقلابی‌ها در بدنه دولت نفوذ کنند.

وی با بیان این که کشورهای اروپایی بیشترین تجهیزات و تکنولوژی روز را در اختیار صدام قرار دادند، تصریح کرد: ما با تمام سختی‌ها با 75 هزار نیرو موفق به فتح فاو شدیم.

منافقین 17 هزار ایرانی را به خاک و خون کشیدند

این فعال فرهنگی با اشاره به قطعنامه 598 یادآور شد: منافقان با رهبری مسعود رجوی پس از پذیرش قطعنامه به مرزهای کشور حمله کردند اما نتوانستند پیروز شوند و بنیه اصلی منافقان در همان زمان گرفته شد و الا امروز وضعیت بدتری داشتیم.

وی با اشاره به جنایات متعدد منافقین خلق تأکید کرد: منافقین 17 هزار ایرانی بی‌گناه را به خاک و خون کشیدند، از کودک 6 ماهه گرفته تا پیرمرد 90 ساله را به شهادت رساندند.

رائفی‌پور بیان داشت: هیچ‌کس باور نمی‌کرد که روزی برسد که صدام کنار برود و فرماندهان جنگ ایران حالا فرماندهان نیروهای عراق شوند، چه کسی فکرش را می‌کرد ایرانی‌ها روزی آزادانه از نجف تا کربلا را پیاده‌روی کنند و مردم عراق از آنان پذیرایی کنند؟

در بسیاری از تحلیل‌ها خدا وجود ندارد

وی با بیان این که مشکل امروز بسیاری در داخل کشور این است که در تحلیل‌هایشان یک ذره هم خدا وجود ندارد، اضافه کرد: آمریکایی‌ها امروز به این راضی شده‌اند که نیروهای ایران به 75 کیلومتری مرزهای رژیم صهیونیستی نزدیک نشوند.

فعال فرهنگی رسانه با بیان این که آمریکا 7 هزار و 500 میلیارد دلار بر علیه انقلاب اسلامی خرج کرده است، عنوان داشت: موضع رئیس‌جمهور پس از 6 سال تکیه بر مذاکرات، حالا تبدیل به مواضع فرمانده سپاه پاسداران شده است.

وی با بیان این که قوم یهود عهدشکنی کرد و مورد لعن خداوند قرار گرفت، ادامه داد: اگر در جمهوری اسلامی عهدشکنی صورت گیرد، بلای خطرناکی نصیب مردم خواهد شد چراکه نمی‌توان در برابر اراده الهی قرار گرفت.

بلایی که تکنوکرات‌ها بر سر کشور آوردند

رائفی‌پور ابراز داشت: قوانین جمهوری اسلامی باید به روز و درست شود تا انقلاب اسلامی بالنده شود؛ نگاه جمهوری اسلامی با نگاه انقلاب اسلامی متفاوت است و نگاه انقلاب اسلامی هیچ‌گاه خلاف اسلام نیست و همواره موجب پیشرفت است.

وی تصریح کرد: زمان تعویض پیکر مطهر شهید محسن حججی با چندین داعشی، سید حسن نصرالله مورد هجوم رسانه‌ها قرار گرفت، برخی از لبنانی‌ها می‌گفتند مگر پیکر این شهید چقدر ارزش دارد که

این فعال فرهنگی اذعان داشت: همان جماعت مفت‌خوری که از سال 60 به دنبال اسکی روی آب بودند، حالا نیز در حال ضربه زدن به انقلاب اسلامی هستند؛ تکنوکرات‌ها و توسعه‌طلبان بلایی سر کشور آوردند که آمریکا و رژیم صهیونیستی سر ایران نیاورد.

اگر پیرها باید حذف شوند بروید کنار تا جوانان بیایند

وی با بیان این که عده‌ای امروز داعیه‌دار حل مشکلاتی هستند که خود آن‌ها را آفریدند، بیان کرد: ایران‌خودرو و سایپا را به عده‌ای داده‌اند که هنوز نتوانسته‌اند یک خودروی باکیفیت بسازند؛ در دوره اصلاحات یک میلیارد دلار خرج کردند تا سمند را طراحی و تولید کنند، در حالی که با 600 میلیون دلار می‌توانستند یک شرکت خودروسازی خارجی را بخرند.

رائفی‌پور متذکر شد: اگر پیرها باید حذف شوند پس بروید کنار تا جوانان بیایند، همان‌هایی که جنگ داعش را جمع کردند، انرژی هسته‌ای تولید کردند و در فناوری نانو روز به روز در حال پیشرفت هستند؛ انقلاب اسلامی کار خود را انجام داد و روحیه انقلابی روحیه‌ای بود که مرده را زنده می‌کرد.

وی با بیان این که صدا و سیما جایی تبدیل به جایی برای افراد غیر انقلابی و حتی ضد انقلاب است، خاطرنشان کرد: انقلابیون واقعی امروز در کشور از همه مظلوم‌تر هستند و صدایشان به هیچ کجا نمی‌رسد، آنان با رسانه‌های ضد انقلاب مصاحبه نمی‌کنند و در داخل هم تریبونی ندارند.

روحیه انقلابی بدون بن‌بست است

این فعال رسانه عنوان داشت: روحیه انقلابی یعنی روحیه بدون بن‌بست و روحیه حسین‌بن علی(ع) که با 70 نفر در مقابل هزاران نفر ایستادگی کرد؛ روحیه انقلابی امیدآور و ضد یأس است، نسلی که در این انقلاب افتخار آفرید.

وی خطاب به رژیم صهیونیستی گفت: اگر جمهوری اسلامی سقوط کند حداقل 5 میلیون ایرانی به رژیم صهیونیستی هجوم می‌آورند و دیگر عاقبت این رژیم مشخص نخواهد بود؛ آنان باید خدا را شکر کنند که فعلاً ما درگیر مسائل داخلی خود هستیم.

رائفی‌پور با بیان این که روحیه انقلابی انسان‌ساز است و حتی نوجوان 12 ساله به یک معلم تبدیل می‌کند، افزود: نسل انقلابی برای دشمن همواره خطرناک بوده و هنوز هم خطرناک است؛ پای منبر امام حسین(ع) انسان روحیه ظلم‌ستیزی به خود گرفته و دشمن نیز به همین خاطر با روحیه عاشورایی مخالف است و علیه هیئات و مداحی‌ها کار می‌کنند.

چه کسی فکرش را می‌کرد یک جوان دهه هفتادی صحنه عاشورا را زنده کند

وی تصریح کرد: چه کسی فکرش را می‌کرد که امروز یک جوان دهه هفتادی دقیقاً همان صحنه عاشورا را زنده کند، تحلیل‌گران سیاسی را شگفت‌زده و کشور را دگرگون کند؟

این فعال فرهنگی در پاسخ به این سؤال که چرا رهبر معظم انقلاب واکنشی به فساد و تبعیض و رویه اشتباه مسؤولان نشان نمی‌دهند، گفت: هیچ چیزی به اندازه فهم مردم برای رهبران شیعه در طول تاریخ مهم نبوده است؛ رهبر معظم انقلاب از ابتدا نظر خود را راجع به مذاکرات اعلام کردند اما می‌خواستند نتیجه آن مشخص شود تا مردم به غلط بودن آن پی ببرند.

وی تأکید کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی تا آخرین لحظه از رأی مردم دفاع می‌کنند، همان‌طور که از رأی مردم در سال 88 و سال 92 دفاع کردند؛ مردم مهم هستند و نظر آنان برای رهبر انقلاب اسلامی اهمیت زیادی دارد.

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.