سرویس: اخبار شهرستان 14:56 - چهارشنبه 17 مرداد 1397

مسئول بسیج سازندگی شرق اصفهان:

اردوی جهادی در شرق اصفهان به صورت داوطلبانه ادامه دارد/ تلاش شبانه روزی بسیجیان برای ساخت خانه محرومین

مسئول بسیج سازندگی شرق اصفهان گفت: فعالیت‌های اردوی جهادی در دو بخش خواهر و برادر و با هدف تقویت روحیه خودباوری و رشد اعتماد به نفس در منطقه شرق اصفهان برگزار و با قوت ادامه دارد.

محمد رضا سیستانی در گفتگو با اصفهان شرق، از دو افتتاحیه و اختتامیه گروه های جهادی خواهر در منطقه شرق اصفهان خبر داد و اظهار کرد: اردوی جهادی توسط حوزه خواهران نرجس خاتون از توابع بخش جرقویه علیا در روستای اسفنداران با موضوعات فرهنگی، کلاس های عقیدتی و آموزش اقتصاد مقاومتی برگزار شد.

مسئول بسیج سازندگی شرق اصفهان با اشاره به اینکه دوره های هفت روزه این اردوها در تقویت آرمان های کمک به قشر محروم نیز، فعالیت می کند، افزود: سعی ما این است که داوطلبان این اردوها که از بسیجیان هستند، با روحیه تعاون و کمک به محرومین اشنا شوند و در این زمینه بسیجیان برادر با فعالیت های ساخت و ساز منازل این روند را دنبال می کنند.

وی گفت: توسعه فرهنگ محرومیت زدایی در بین جوانان و ایجاد روحیه سازندگی و امید در مردم منطقه از رسالت های دیگر اردوهای جهادی است.

سیستانی با بیان اینکه برخی مناطق شرق اصفهان دارای محرومیت بیشتری هستند، اذعان کرد: اردوی جهادی حوزه بسیج حضرت معصومه ورزنه در راستای فعالیت های خطیر خود اقدام به برگزاری دوره های فرهنگی، معرفتی و اقتصادی در سطح روستاهای بخش بن رود کرد و امروز جهادگران خواهر پرصلابت در این صحنه حضور دارند.

وی از اختتامیه اردوی جهادی یاران حضرت مهدی(عج) حوزه حضرت زینب(س) جرقویه سفلی خبر داد و بااشاره به صحبت های سرهنگ عجمی فرمانده ناحیه بسیج امام علی(ع) تصریح کرد: هدف اصلی این اردو خدمت به خلق است و این حرکت به گونه ای در تداوم حرکت انبیاء در همه مناطق دنبال می شود.

مسئول بسیج سازندگی شرق اصفهان با تاکید بر اینکه ساخت منازل محرومین در شرق اصفهان باقوت دنبال شد، خاطرنشان کرد: حوزه امام حسین(ع) شهر اژیه در قالب اردوی جهادی منتظران ظهور و در روستای فیض آباد، منزل محروم را با تلاش شبانه روزی مجهز به سرویس اشپزخانه، حمام و اتاق کردند و در شهر ورزنه نیز این اقدام توسط بسیجیان برادر ورزنه ای به نحو احسن انجام شد.

انتهای پیام/

 

 

 

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.