اصفهان شرق

چیزی که داعش انتظارش را نداشت+تصویر

کدخبر: 172410
1397/05/15 در ساعت 12:37

به گزارش اصفهان شرق، محمدحسین سیوندیان در مورد شهدای مدافع حرم اظهار کرد: در جریان دفاع از حرم حضرت زینب (س) و جریان سازی مدافعان حرم اگر چه در برخی رسانه‌های ما کم لطفی و حتی بی لطفی شده است اما در فضای رسانه‌ای و از سوی نیروهای مردمی رسانه‌ها به گونه‌ای جریان سازی شد که یک وحدت بین مردم بوجود آمد و یک اتفاق نظر بین مردم باعث تجلیل دو چندان از مدافعان حرم و قدردانی از آنان شد، به گونه‌ای که در تشییع این شهدای گرانقدر شاهد بودیم که مردم از قهرمانان خود استقبال می‌کنند.

وی در رابطه با شهادت مظلومانه شهید محسن حججی افزود: پس از انتشار خبر شهادت شهید حججی و پخش فیلم‌های اسارت ایشان که از سوی داعش برای تضعیف روحیه جبهه حق منتشر شد و البته خلاف آن چه آن‌ها انتظار داشتند در صلابت چشم‌های این شهید برای جهانیان به نمایش در آمد.

مسؤول بسیج دانشجویی دانشگاه اصفهان ادامه داد: فضای عمومی کشور به گونه‌ای شد که حتی شانتاژگران رسانه‌های ضد انقلاب که مدام در حال تفسیر و توجیه‌های غلط برای مواجهه با جبهه حق هستند، از پشت نقاب‌های فریبنده خود بیرون آمدند و خود واقعی‌شان را نشان دادند و با این تفاسیر وجهه خاکستری خود را تقریباً از دست دادند.

وی بیان کرد: در فضای رسانه‌ای و فرهنگی دانشگاه‌ها و در بین جوانان نیز برنامه‌های فرهنگی مختلفی اعم از مراسم تجلیل، فضای نشریات و رسانه‌ها و … بوجود آمد که در کشور گفتمان دیگری طنین انداز شد.

سیوندیان عنوان کرد: بسیاری از رسانه‌ها و جوانان به معرفی این شهید و فعالیت‌های ایشان قبل از شهادت و راه‌های خودسازی و تلاش‌های ایشان پرداختند و همین امر مسبب این بود تا رویکرد زندگی با سبک جدیدی به این شیوه در بسیاری از مردم آغاز شود.

وی متذکر شد: البته بزرگ‌ترین درس ایشان برای جوانان تلاش، پشتکار و صلابت شهید بود که مردم با تمام وجود آن را دیدند و حس کردند و همین موضوع در فضای مطالبه‌گری به خوبی توانست بر مسؤولان کشوری که سازش را سال‌ها سرلوحه کار خود قرار داده بودند، تاثیر بگذارد و آنان را مجاب کند که مقاومت تنها راه حل مشکلات کشور است و دیپلماسی صلابت، زبان گفتگوی مقتدرانه و صحیح با دشمنان است.

مسؤول بسیج دانشجویی دانشگاه اصفهان در پایان خاطر نشان کرد: کما این‌که بالاخره در این ایام دیدیم که مسؤولان کشور راه صحیح را در پیش گرفتند و از باب اقتدار صحبت از بستن باب‌های تجارت جهانی در صورت اخلال در تجارت کشور به میان آوردند و این‌ها همه ثمره روحیه‌ای است که محس حججی به هم ما هدیه کرد.

انتهای پیام/فارس