سرویس: غیر تولیدی 13:30 - دوشنبه 15 مرداد 1397

کارشناس مسائل سیاسی:

ادعای علی مطهری را آمریکایی‌ها هم مطرح نکرده‌اند

کارشناس مسائل سیاسی گفت: ادعای علی مطهری در زمینه ارتباط آزمایش موشکی و برجام را حتی آمریکایی‌ها هم مطرح نکرده‌اند.

به گزارش اصفهان شرق، فرهاد مصری‌نژاد با اشاره به مطرح شدن موضوع مذاکره با آمریکا عنوان کرد: طرح موضوع موشک و ارتباط دادن آن به شرایط فعلی کشور فرافکنی و سلب مسؤولیت از تیم اقتصادی دولت است.

وی با اظهار تعجب از تأثیر آزمایش موشک و برجام و ارتباط دادن آن‌ها به هم افزود: ادعای علی مطهری در این زمینه را حتی آمریکایی‌ها هم مطرح نکرده‌اند.

کارشناس مسائل سیاسی ادامه داد: این که هر تصمیمی از مجموعه نظام گرفته شود لازم اجراست بدیهی است، اما این که مطهری این موضوع را در نامه خود به فرمانده سپاه آورده غیرمنطقی و با هدف دیگری است.

مصری‌‌نژاد در خصوص مذاکره با آمریکا یادآور شد: از بدعهدی آمریکا زمان زیادی نگذشته که مسؤولان و مردمان آن را فراموش کرده باشند.

وی تاکید کرد: در چنین شرایطی اعتماد به نفس زیادی نیاز است که برخی موضوع مذاکره با آمریکا را مجدد بیان می‌کنند، به نظر می‌رسد این عده، مردم را در 40 سال اخیر مقصر می‌دانند که اکنون شاهد تحریم‌ها و مواضع خصمانه آمریکا هستیم.

کارشناس مسائل سیاسی با بیان این که طرح چنین موضوعاتی اصلاً به صلاح کشور نیست، ابراز داشت: نمایندگان مجلس بهتر است وظایف خود را متوجه رفع مشکلات اقتصادی و قوانین مقابله با فساد کنند.

مصری‌نژاد در پایان خاطرنشان کرد: تصور اشتباهی است که با انعطاف نشان دادن می‌توان از دشمنی دشمن کمتر کرد، او دشمن است هر چه بتواند فشار می‌آورد و این از آیات قرآن است که «از شما راضی نمی‌شوند مگر با تبعیت کامل».

انتهای پیام/فارس

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.