سرویس: اجتماعی 11:20 - یکشنبه 14 مرداد 1397

فرمانده انتظامی اردستان خبر داد؛

کلاهبرداری با جعل رأی دادستان کل کشور

فرمانده انتظامی شهرستان اردستان گفت: شخصی که با معرفی خود به عنوان فردی با نفوذ در دادگستری و جعل رأی دادستان کل کشور از 2 نفر مبلغ 5 میلیارد ریال کلاهبرداری کرده و متواری شده بود در عملیات کارآگاهان پلیس آگاهی اردستان دستگیر شد.

به گزارش اصفهان شرق به نقل از پایگاه خبری، غلامرضا هاشمی‌زاده با اعلام خبر دستگیری کلاهبرداری که امضای دادستان کل کشور را جعل کرده بود، اظهار داشت: در پی اعلام شکایت 2 نفر مبنی بر کلاهبرداری از آنان، موضوع دستگیری فرد کلاهبردار در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی افزود: در بررسی‌های صورت‌گرفته مشخص شد، متهم با معرفی خود به عنوان فردی با نفوذ در دادگستری از 2 نفر از اعضای خانواده یکی از زندانیان مبلغ 5 میلیارد ریال بابت آزادی وی دریافت و رأی دادستان کل کشور مبنی بر آزادی زندانی را به این خانواده می‌دهد که پس از مراجعه آن‌ها به دادگستری متوجه جعلی بودن رأی صادره می‌شوند.

فرمانده انتظامی شهرستان اردستان در ادامه بیان داشت: با توجه به این‌که فرد کلاهبردار متواری شده بود و هیچ‌گونه نشانه‌ای از وی وجود نداشت، تحقیقات گسترده در این زمینه صورت گرفته و سرانجام پس از چندین ماه کار شبانه‌روزی و انجام اقدامات علمی، مخفیگاه متهم در یکی از استان‌های شمالی کشور شناسایی شد.

وی همچنین مطرح کرد: با شناسایی متهم، مأموران با اخذ نیابت قضائی به محل مذکور اعزام و وی را در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر کردند.

هاشمی‌زاده خاطرنشان کرد: این کلاهبردار در بازجویی اولیه با توجه به شواهد و دلایل موجود به یک فقره کلاهبرداری به مبلغ 5 میلیارد ریال و جعل رأی دادستان کل کشور اعتراف کرد.

وی در پایان گفت: متهم دستگیر شده به همراه پرونده برای اقدامات قانونی تحویل مراجع قضائی شهرستان شده و با قرار صادره روانه زندان شد.

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.