سرویس: اجتماعی » علمی 08:02 - یکشنبه 14 مرداد 1397

گفتگو با رتبه برتر کنکور97 از روستای زفره؛

دختر زفره ای زیر سایه مادر خوش درخشید/ شرکت در هیچ کلاس کنکوری را تجربه نکردم

رتبه برتر کنکور از زفره گفت: علاقه زیادی به درس خواندن دارم و معتقدم برای به دست آوردن ارزوهای بزرگ باید تلاش کرد و یکی از دلایل تلاشم برای موفقیت کنکور خوشحال کردن خانواده‌ام بود.

نرگس عابدی در گفت‌وگو با اصفهان شرق، اظهار کرد: در روستان جندان زندگی می‌کردم که وقتی هفت ساله بودم پدرم فوت کرد و بعد از فوت او به زادگاه مادرم روستای زفره از توابع بخش کوهپایه امدم.

وی افزود: ما دو فرزند هستیم و من یک خواهر دارم که او نیز پنج سال پیش رتبه دو رقمی کنکور شد و من فرزند دوم خانواده هستم و سختی‌های زندگی را به تنهایی مادرم به دوش کشید تا ما دغدغه‌ای نداشته باشیم و بتوانیم با ارامش زندگی کنیم.

دختری که رتبه ۱۸ را در کنکور سراسری به دست اورده است با اشاره به انگیزه زیاد خود برای درس خواندن، تصریح کرد: در مدرسه سعی می‌کردم در زنگ‌های تفریح و موقعیت‌های که پیش می‌امد از زمان‌ها استفاده کنم و اشکالاتم را از معلمان مدرسه بپرسم و آن‌ها نیز تست‌ها و نمونه سوالات را در اختیار می‌گذاشتند و دلسوزانه راهنمایی می‌کردند و در هیچ کلاس تست یا آموزشگاه خصوصی شرکت نکردم.

عابدی با بیان این‌که روزی ۸ تا ۹ ساعت برای کنکور درس می‌خوانده است، بیان کرد: خانواده مشوق خوبی برایم بودند و حتی به خاطر درس خواندن من از تفریحات خود میزدند.

نرگس عابدی در ادامه گفت: علاقه زیادی به درس خواندن دارم و معتقدم برای به دست آوردن ارزوهای بزرگ باید تلاش کرد و یکی از دلایل تلاشم برای موفقیت کنکور خوشحال کردن خانواده‌ام بود چرا که اعضای خانواده‌ام هر تلاشی می‌کردند تا شرایط مناسب برای درس خواندن من مهیا باشد.

دختر سخت کوش زفره ای با تشکر از زحمات معلمان و مدیران خود، عنوان کرد: علاقمند به رشته مشاوره هستم هر چند هنوز تصمیم قطعی برای انتخاب رشته خود نگرفتم و لازم می‌دانم از مشاور کمک بگیرم اما اولیت برای تحصیلم را در اصفهان قرار می‌دهم.

انتهای پیام/ جمشید حسینی زفره

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.