سرویس: سیاسی 15:37 - شنبه 13 مرداد 1397

مدیر روابط عمومی شهردای اصفهان:

صف دعوت‌نامه‌های خارجی برای شهردار اصفهان/ فعلا دعوت سنگاپوری‌ها رد شد

مدیر روابط عمومی و امور بین‌الملل شهرداری اصفهان گفت: شهردار اصفهان به دلیل اهمیت برنامه‌های کاری که در اصفهان داشت سفر به سنگاپور را لغو کرد.

به گزارش اصفهان شرق، ایمان حجتی امروز در گفت‌وگویی پیرامون اجلاس اخیر شهرداران آسیایی در سنگاپور اظهار داشت: شهردار اصفهان به دلیل اهمیت برنامه‌های کاری که در اصفهان داشت سفر به سنگاپور را لغو و فقط دو سفر فرانسه و لهستان انجام شد؛ فعلاً هم برنامه‌ای برای سفر خارجی دیگری در دستور کار شهردار نیست.

وی با اشاره به هفته فرهنگی اصفهان در پاریس ادامه داد: هفته فرهنگی اصفهان در پاریس با مشارکت انجمن ایرانیان مقیم فرانسه و اجلاس شبکه شهرهای خلاق جهان که از شبکه‌ها زیرمجموعه یونسکو است خرداد ماه امسال در لهستان برگزار شد.

مدیر روابط عمومی و امور بین‌الملل شهرداری اصفهان در خصوص برنامه‌ها و اهداف شهرداری در حوزه ارتباطات بین‌الملل افزود: در این حوزه هدف کلی شهرداری توسعه سرمایه‌گذاری و بازاریابی شهری در شهر اصفهان است که سبب جذب گردشگری می‌شود و در دو سفر گذشته شهردار اصفهان در همین راستا، جلساتی با سرمایه‌گذاران برگزار شد.

وی در ادامه گفت: با توجه به این‌که دعوت‌های بسیاری برای سفرهای خارجی به ما رسیده است ولی فعلاً برنامه‌ای برای سفر نداریم، چراکه لازم نیست کل بحث ارتباطات بین‌الملل محدود به سفر شود.

حجتی با تأکید بر لزوم جذب سرمایه‌گذار برای اصفهان اذعان داشت: در مدیریت جدید شهری با توجه به این‌که منابع شهرداری‌ها کاهش پیدا کرده، همه شهرداری‌ها اقدام به جذب سرمایه‌گذاری می‌کنند که در همین راستا در شهرستان اصفهان به دنبال آن هستیم که خط 2 مترو را از طریق تأمین منابع مالی طرح‌های تولیدی توسط مؤسسات مالی به صورت تأمین فاینانس انجام شود که این مدل در چند پروژه دیگر با مشارکت مجموعه‌های مختلف غیردولتی در حال رایزنی و انجام است.

وی در پایان با اشاره به نقش پروژه‌های شهرداری در توسعه شهری تصریح کرد: در کلان‌شهرها پروژه‌های بسیاری در حال انجام هستند که این پروژه‌ها توسعه شهری را به همراه دارد که از جمله آن در شهر اصفهان هم شهرداری پروژه‌ای بزرگ نظیر بزرگ سالن اجلاس را با همکاری دولت پیش می‌برد و بخش‌های توسعه‌ای و خدماتی آن نظیر هتل را به بخش خصوصی سپرده است.

انتهای پیام/ فارس

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.