سرویس: غیر تولیدی 14:26 - جمعه 12 مرداد 1397

مسئولان با صداقت و اعتراف به اشتباهات خود اعتماد مردم را بازگردانند

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اصفهان گفت: مسئولان باید با مردم صادقانه صحبت کرده و به اشتباهات خود اعتراف کنند تا اعتماد از دست رفته آنها بازگردد.

به گزارش اصفهان شرق، جعفر عسگری ظهر امروز در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه اصفهان با اشاره به عمر 40 ساله انقلاب اسلامی، اظهار داشت: ملت ما برای حاکمیت دین با استکبار مبارزه کرد و این انقلاب شکوهمند را به پیروزی رساندند.

وی افزود: در طول این 40 سال، انقلاب اسلامی فراز و نشیب‌های بسیاری را از جنگ و تحریم تا هجمه‌های فرهنگی و سیاسی پشت سر گذاشت اما مردم معتقد ما پای این انقلاب ایستادند و شهدای بسیاری را برای حفظ آن تقدیم کردند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اصفهان با بیان اینکه خیال دشمن مبنی بر از بین رفتن این انقلاب، باطل است، تصریح کرد: در طول این سال‌ها در دولت‌های مختلف، مدیریت‌های غلط سبب بروز ناهنجاری‌های سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و.. شد اما اصل انقلاب پابرجاست.

وی افزود: مسئولان باید خادمانی صادق باشند، به اشتباهات خود اعتراف کنند و در جهت رفع مشکلات مردم تلاش کنند.

عسگری با اشاره به برخی آسیب‌های انقلاب، خاطرنشان کرد: اشرافی‌گری و ترس از دشمن از مهمترین این آسیب‌هاست، برخی حل مشکلات کشور را در مذاکره با دشمن می‌بینند در حالی که باید عزم و اراده برای حل مشکلات داشته باشند و به اشتباهات اعتراف کرده تا اعتماد مردم بازگردد.

وی ادامه داد: راحت طلبی و تجمل گرایی، عدم پایبندی به ارزش‌های دینی، اسلامی و اخلاقی از مهمترین آفات است که در انتخابات نیز آن را مشاهده کردیم.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اصفهان با بیان اینکه رمز پیروزی جامعه ما برابر استکبار وحدت کلمه است، گفت: دشمن با سو استفاده از مطالبات بحق مردم به دنبال به آشوب کشیدن جامعه است و با بزک کردن خاندان منحوس پهلوی در تلاش برای جذب جوانان است، اینها همان کسانی هستند که دیروز با صدام تبانی کردند و امروز با آمریکای جنایت کار همراه شده‌اند و در این راستا وظیفه مردم انقلابی، روشنگری است.

وی اظهار داشت: مطالبات نیروهای انقلاب از مسئولان باید جدی باشد، قوه قضاییه نیز باید با طیف سودجو و مفسدان اقتصادی برخورد جدی داشته باشد و مماشاتی با آنها صورت نگیرد.

عسگری با بیان اینکه 2 راهکار برای حل مشکلات وجود دارد، تصریح کرد: صحبت صادقانه با مردم و به کار گیری مدیریت جهادی تنها راه حل مشکلات کنونی جامعه است.

وی با اشاره به تلاش دشمن برای کمرنگ کردن دستاوردهای انقلاب اسلامی گفت: در 40 سالگی انقلاب، باید این دستاوردها به صورت هنرمندانه برای جوانان تبیین شود، قبل از انقلاب محرومیت بیداد می کرد، خبری از بهداشت نبود، بی عفتی در نهایت و مشکلات فراوان بود، اما امروز عفاف و امنیت هست و مشکلات امروز اصلا قابل قیاس با قبل از انقلاب نیست و باید شکر نعمت به جا آورد.

انتهای پیام/م

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.