سرویس: غیر تولیدی 14:55 - پنجشنبه 11 مرداد 1397

انبار دپوی میلیاردی لوازم خانگی قاچاق در اصفهان شناسایی شد

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان از کشف محموله لوازم خانگی خارجی قاچاق به ارزش ۵ میلیارد ریال از یک انبار تخلیه بار خبر داد.

به گزارش اصفهان شرق، به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ سعید سلیمیان با اعلام این خبر اظهار داشت: کارآگاهان اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی استان در پی کسب اطلاع از ورود محموله کالای خارجی قاچاق به انبار تخلیه باری در حاشیه شهر اصفهان رسیدگی به موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی تصریح کرد: کارآگاهان پس از هماهنگی با مقام قضائی، در بازرسی از این انبار 21 دستگاه ماشین لباسشویی، 16 دستگاه ماشین ظرفشویی، 20 دستگاه یخچال و 5 دستگاه آب سردکن خارجی که همگی فاقد مدارک مثبته گمرکی و به صورت قاچاق وارد شده بودند، کشف کردند.

رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان گفت: ارزش این محموله توسط کارشناسان مربوطه 5 میلیارد ریال برآورد شده که در این رابطه یک نفر دستگیر و همراه پرونده تحویل مراجع قضائی شد.

سرهنگ سلیمیان با هشدار به انبارداران درخصوص تحویل گرفتن کالاهای خارجی قاچاق، گفت: هشدارهای لازم در این مورد بارها از طریق مبادی مربوطه اعلام شده به گونه‌ای که در صورت کشف محموله قاچاق از انباری با صاحب آن مطابق قانون برخورد می‌شود.

انتهای پیام/ش

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.