اصفهان شرق

مطالبات قطعه‌سازان و تعمیرکاران از راه قانونی به نتیجه می رسد/ دشمن، بهره‌بردار اصلی تجمعات است

کدخبر: 172144
1397/05/11 در ساعت 13:22

حمیدرضا فولادگر در گفتگو با اصفهان شرق، با اشاره به مشکلات پیش آمده برای قطعه سازان و تعمیر‌کاران شهرک امیرکبیر اصفهان، اظهار کرد: مطالبه قشر صنعتگر از مسئولان برای سامان دادن به وضعیتشان بحق است ولی باید به این نکته توجه داشته باشیم که دشمن اعتراضات را به نفع خودش منتشر و بر روی اخبار این تجمعات، مانور خبری می دهد.

نماینده مردم اصفهان در مجلس افزود: صنعتگران نسبت به بیمه، افزایش بی‌رویه مالیات‌، افزایش قیمت قطعات و مواد اولیه، معترض بودند و خواهان سامان دادن به وضع موجود هستند ولی باید به این نکته واقف باشیم که شروع تجمعات آرام با خود مردم است ولی در ادامه این حرکت، دشمن نفوذ کرده و قصد برهم زدن نظم در کشور را دارد.

وی گفت: مطالبات این قشر باید از طریق اصناف و اتحادیه های آنها به شیوه قانونی دنبال شود تا به گوش مسئولان برسد و در این خصوص دولت باید وارد عمل شده و مشکلات اصناف را تحت بررسی قرار دهد.

فولادگر با بیان اینکه نابسامانی در قیمت ارز و بی ثباتی در بازار اقتصاد، قابل انکار نیست، تصریح کرد: در عین حال که معتقد به پیگیری دولت در رابطه با مشکلات صنعتگران و قطعه سازان هستم، از اصناف می خواهم تا هوشیاری خود را به طور کامل حفظ کرده و نگذارند ضدانقلاب و دشمن در بینشان ورود پیدا کند و مطالبه آنها را بگرداند.

وی با تاکید بر اینکه امروز شاهد تغییر در تیم اقتصادی دولت هستیم، گفت: مسائل کلی اقتصاد به سمتی می رود که بهبود خوبی بر بی ثباتی و نوسانات بازار ارز و اقتصاد، بگذارد و امیدواریم به شرایطی برسیم که مطالبه مردم به درستی پاسخ داده شود.

نماینده مردم اصفهان در مجلس با بیان اینکه هر سه قوه باید در شرایط جنگ اقتصادی وارد عمل شوند، افزود: دولت باید در رابطه با مشکلات با مردم صحبت و قوه قضاییه باید با مجرمان اقتصادی برخورد کند و همچنین با نظارت به هنگام و قوی مجلس، می توان شرایط مطلوب تری را پیش رو داشت.

وی خاطرنشان کرد: دشمن همه قوای خود را به کار گرفته تا در جنگ اقتصادی، نظام اسلامی را هدف قرار دهد و مردم باید با همدلی و کار و تلاش جلوی دشمن بایستند نه اینکه با تجمعات و فراخوان به تجمع، دشمنان را دلگرم کنند.

انتهای پیام/