سرویس: غیر تولیدی » نقلی 18:46 - سه شنبه 09 مرداد 1397

رئیس پلیس راهنمائی و رانندگی اصفهان:

همراه نداشتن کلاه ایمنی مرگ راکب موتورسیکلت را رقم زد

رئیس پلیس راهنمائی و رانندگی فرماندهی انتظامی استان اصفهان گفت: بر اثر واژگونی یک دستگاه موتورسیکلت در یکی از بزرگراه‌های شهر اصفهان، راکب موتورسیکلت که فاقد کلاه ایمنی بود به علت شدت ضربه وارده به سر در دم فوت کرد.

به گزارش اصفهان شرق،به نقل از پایگاه خبری پلیس، رضا رضائی اظهار داشت: ساعت 15 روز گذشته مأموران این پلیس، از وقوع حادثه واژگونی یک دستگاه موتورسیکلت در بزرگراه میرزاکوچک خان نرسیده به پل سهروردی در شهر اصفهان مطلع و به منظور رسیدگی به موضوع بلافاصله در محل حاضر شدند.

وی افزود: در این حادثه راکب موتورسیکلت که فاقد کلاه ایمنی بود به علت شدت ضربه وارده به سر دردم فوت کرد.

رئیس پلیس راهنمائی و رانندگی فرماندهی انتظامی استان اصفهان علت وقوع حادثه را تخطی از سرعت مطمئنه و ناتوانی راکب موتورسیکلت در کنترل وسیله نقلیه عنوان کرد و گفت: یکی از عوامل حادثه‌ساز برای موتورسواران تردد در بزرگراه است که در این خصوص بارها نسبت به ممنوعیت تردد این نوع وسیله نقلیه در بزرگراه‌ها اطلاع‌رسانی شده اما علی رغم توصیه و هشدارهای پلیسی باز هم شاهد عدم توجه راکبان موتورسیکلت نسبت به این موضوع هستیم که حادثه ناگوار روز گذشته نیز نتیجه تخلف موتورسوار مذکور بود.

عدم توجه به جلوی راننده پراید، جان عابر پیاده را گرفت

حسین پورقیصری نیز از تصادف یک دستگاه پراید با عابر پیاده خبر داد و مطرح کرد: ساعت 23 شب گذشته در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی 110 مبنی بر برخورد سواری پراید با عابر پیاده در محور «پل باغ‌بهادران» مأموران پلیس راه اصفهان_ شهرکرد در محل حاضر شدند.

وی ادامه داد: در این حادثه ناگوار عابر پیاده به علت شدت جراحات وارده در دم فوت شد.

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان اصفهان بیان داشت: برابر بررسی‌های صورت گرفته توسط کارشناسان پلیس راه علت وقوع این حادثه، عدم توجه به جلو از سوی راننده خودروی پراید بوده است.

وی در ادامه از رانندگان خواست در هنگام رانندگی از عجله و شتاب بی‌مورد پرهیز کرده و از رانندگی در شرایط خستگی و خواب‌آلودگی جداً پرهیز کنند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.