سرویس: غیر تولیدی 11:11 - چهارشنبه 10 مرداد 1397

رتبه اول گروه هنر کنکور:

هنوز باور نکرده‌ام و خیلی هیجان‌زده‌ام/ مجسمه‌سازی را انتخاب می‌کنم

رتبه اول گروه آزمایشی هنر در کنکور سراسری 97 با بیان این که هنوز خبر کسب رتبه اول کنکور هنر را باور نکرده‌ام و خیلی هیجان‌زده‌ام، گفت: علاقه‌مند به تحصیل در رشته مجسمه‌سازی دانشگاه هنر و یا دانشگاه تهران هستم.

به گزارش اصفهان شرق، فروغ رنجبر اظهار کرد: خبری کسب رتبه اول کنکور گروه هنر صبح امروز به صورت تلفنی به من اعلام شد.

وی افزود: در لحظه شنیدن این خبر خوشحالی وصف‌ناشدنی داشتم و همزمان خانواده‌ام هم باخبر شدند و آن‌ها هم به وجد آمدند؛ هنوز هم این خبر را باور نکرده‌ام و خیلی هیجان‌زده‌ام.

رتبه اول گروه آزمایشی هنر در کنکور سراسری 97 با بیان این که هنوز تصمیم قطعی برای انتخاب رشته و دانشگاه مورد نظر خود را نگرفته‌ام، گفت: علاقه‌مند به تحصیل در رشته مجسمه‌سازی دانشگاه هنر و یا دانشگاه تهران هستم.

وی خاطرنشان کرد: از مهر و آبان سال 96 شروع به درس خواندن کردم که در ابتدا روزانه 3 تا 4 ساعت درس می‌خواندم و به تدریج تا نوروز 97 و پس از آن این میزان به روزانه 13 تا 14 ساعت افزایش یافت.

رنجبر در پایان اذعان داشت: مشاوران، معلمان دبیرستان و خانواده از جمله مهم‌ترین مشوق‌های من برای کسب رتبه برتر در کنکور هنر بودند.

به گزارش فارس، اسامی نفرات برتر کنکور سراسری سال 97 در گروه‌های آزمایشی علوم انسانی، علوم تجربی، علوم ریاضی و فنی، زبان و هنر صبح امروز توسط سازمان سنجش کشور اعلام شد که در میان آنان، فروغ رنجبر موفق به کسب رتبه اول گروه هنر و طنین زاهدی‌کیا و فرنوش فخار نیز به ترتیب موفق به کسب رتبه دوم و  رتبه چهارم گروه علوم انسانی شدند.

انتهای پیام/فارس

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.