سرویس: غیر تولیدی 10:10 - چهارشنبه 10 مرداد 1397

معاون حمل و نقل اداره‌كل راهداری اصفهان خبر داد

ثبت 113 شكايت در سامانه شهراه/ برخورد جدی با شركت‌های متخلف حمل و نقل

معاون حمل و نقل اداره‌كل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اصفهان از ثبت 113 شكايت در سامانه شهراه (سامانه مديريت شهروندی وزارت راه و شهرسازی) خبر داد.

به گزارش اصفهان شرق، و به نقل از روابط عمومی اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اصفهان،‌ علیرضا جعفری اظهار کرد:‌ رسیدگی دقیق به تخلفات شرکت‌های حمل و نقل یکی از وظایف این اداره کل و از اهم مطالبات صنفی فعالان این حوزه بوده است؛ بر اساس وظایف قانونی و سازمانی این موضوع را در اولویت کاری خود قرار دادیم.

وی افزود: رسیدگی سریع به شکایات ثبت شده و برخورد جدی با شرکت‌های حمل و نقل متخلف بدون مماشات، رضایت نسبی رانندگان کامیون را در پی داشته است.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اصفهان گفت: برای حل دیگر مشکلات صنف کامیون‌داران در حوزه خرید قطعات و لاستیک رایزنی‌هایی با دستگاه‌های مربوطه انجام شده است.

وی ابراز امیدواری کرد وزارت صنعت، معدن و تجارت به صورت جدی‌تر برای حل این مشکل وارد میدان شود.

جعفری همچنین از رانندگان خواست تا برای ثبت نامه بیمه تکمیلی رانندگان  تا 15 مردادماه اقدام کنند.

وی تأکید کرد: بیمه تکمیلی رانندگان رایگان است و هیچ شرکتی حق اخذ مبلغی تحت عناوین مختلف از رانندگان در این باره را ندارد.

معاون حمل و نقل اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اصفهان ارائه گزارش تخلفاتی از این قبیل را خواستار شد و تصریح کرد: اخذ هرگونه وجه بابت بیمه تکمیلی از جانب شرکت‌ها تخلف محسوب شده و با متخلفان برخورد جدی صورت خواهد گرفت.

انتهای پیام/

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.