سرویس: اجتماعی 18:36 - یکشنبه 07 مرداد 1397

شهردار شهرضا خبر داد:

آزادسازی بخشی از معابر در راستای رفع گره های ترافیکی شهرضا

شهردار شهرضا گفت: ۱۸۰ متر از معابر در راستای رفع گره های ترافیکی شهرضا آزادسازی شد.

به گزارش اصفهان شرق، رحیم جافری ظهر یکشنبه در خیابان رئیسی شهرضا در جمع مردم اظهار داشت: با این که جمعیت شهرضا جز شهرهای میانی کشور بوده اما یکی از دغدغه های مهم شهرضا ترافیک بالا در خیابان های شهر است.

وی کم عرض بودن معابر پیچ و خم داشتن معابر را یکی از دلایل ترافیک دانست و افزود: در بافت فرسوده هم مشکلاتی وجود دارد اما شهرداری نمی تواند مانور زیادی در این محل ها بدهد.

شهردار شهرضا گفت: طرح آزادسازی معابر شهری با هدف تامین رفاه شهروندی و در جهت بهبود و ارتقاء سطح کیفی حمل و نقل و تردد شهری آزادسازی می شوند.

وی اظهار کرد: خیابان شهید رئیسی یکی از معابری بوده که به موازات خیابان شهید بهشتی حد فاصل چهار راه شهرداری به سمت میدان مرکزی است که این خیابان بخشی از ترافیک محور مرکزی شهر را انتقال می دهد.

جافری تصریح کرد: با توجه به این که دو پلاک از خانه همشهریان در مسیر طرح بودن به طور کامل با هزینه ۲۰۰ میلیون تومان از محل اعتبارات داخلی شهرداری تملک شد و امروز تخریب و آزادسازی می شود.

وی گفت: آبادانی و رشد و ترقی هر شهر در گرو داشتن شهروندانی آگاه، روشن و البته دلسوز است که حضورشان عاملی برای رشد و ایجاد انگیزه برای مجموعه شهرداری است.

شهردار شهرضا بیان کرد: همیشه شهروندان آگاه نقش سازنده ای را در شهرها و رشد و ترقی آن شهر بر عهده دارند و یک مجموعه خدمتگذار زمانی می تواند خدمات ارزنده ای ارائه کند که پشتوانه قدرتمندی به نام مردم را در کنار خود داشته باشد.

در پایان از افرادی که در تملک این خانه ها و زمین همکاری داشتند، تجلیل شد.

مهر

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.