سرویس: غیر تولیدی 10:18 - شنبه 06 مرداد 1397

کتاب منتخب آثار طنزپردازان اصفهانی منتشر می‌شود

مدیر دفتر طنز حوزه هنری اصفهان گفت: کتاب” خنداخند” که در آن منتخب آثار چندین ساله طنز پردازان اصفهانی گردآوری شده به زودی چاپ می‌شود.

به گزارش اصفهان شرق، محمد پوررشیدی با اشاره به برنامه‌های دفتر طنز اظهار داشت: دفتر طنز هم برای عموم مردم و هم برای طنز پردازان برنامه‌های خاص خودش را زیرا طنز باید برای جامعه باشد و مردم استفاده کنند به همین دلیل برنامه خنداخند که چندین دوره برگزار شده ادامه دارد.

وی افزود: برنامه حلقه طنز چهارشنبه نخست هر ماه ویژه طنز پردازان است که در آن تازه‌ترین اثر خود را  خوانده و  مورد نقد بررسی قرار می‌گیرد .

مدیر دفتر طنز حوزه هنری اصفهان گفت: هم‌چنین کتاب خنداخند که در آن منتخب آثار چندین ساله طنز پردازان اصفهانی گردآوری شده  به زودی چاپ می‌شود.

وی بیان کرد: پروژه‌ی بعدی تهیه اپلیکیشن حلقه طنزاست که آثار آن در حال جمع‌آروی است در فضای مجاز به معرفی کارهای طنز پرداز اصفهانی می‌پردازد .

پور رشیدی با اشاره به برنامه‌های رادیو اصفهان تصریح کرد: در رادیو اصفهان با برنامه چکاوک و بخش رندانه که هر هفته پنجشنبه و جمعه‌ها پخش می‌شود همکاری داریم که در آن هر هفته به معرفی یک طنز پرداز می‌پردازیم و آثارشان بررسی می‌شود.

انتهای پیام/ تسنیم

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.