سرویس: اخبار شهرستان 13:37 - جمعه 05 مرداد 1397

امام جمعه شهر اژیه:

اتحاد مردم و مسئولان، رمز مقابله با دشمنان قسم خورده نظام است

امام جمعه شهر اژیه گفت: اتحاد ملت و مسئولان در برابر دشمنان در اولویت است زیرا دشمن که همان آمریکا و اسرائیل است در همه ابعاد قصد دارد کشور های اسلامی را دچار مشکل کند.

به گزارش اصفهان شرق، حجت الاسلام امیر حجتی فرد در خطبه های نماز جمعه این هفته، با ذکر اینکه صبر مهم ترین نشانه اهل ایمان است، اظهار کرد: قسم دیگر از صبر در هنگام مواجهه با مصیبت است و این چنین است که زمانی که خبر مرگ کسی به ما می رسد آیه «الذین اذا اصابتهم مصیبه قالوا انا لله و انا الیه راجعون» را قرائت می کنیم.

امام جمعه شهر اژیه افزود: آرامش در مقابل مصائب و سختی ها، مشکلات و گرفتاری ها نشانه انسان های با تقوا و مومن و پرهیزکار است.

وی با اشاره به مناسبت امروز و عملیات پیروزمندانه مرصاد، گفت: منافقین دست از سر ملت ما برنداشته اند و با رفتار ددمنشانه می خواهند اهداف شوم خود را اجرا کنند ولی مشاهده کردیم که شجاعت رزمندگان غیور در عملیات مرصاد، طومار منافقین را در هم شکست و امروز نیز میتوان با بصیرت و آگاهی جلوی منافقین کوردل ایستاد.

حجت الاسلام حجتی فرد ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهدا، به حادثه مریوان اشاره کرد و افزود: بسیجیان و پاسداران غیور میهن، نشان دادند که در همه زمان ها چه دوران دفاع مقدس و چه در این زمان، با شجاعت جلوی دشمن می ایستند تا نگاه چپ به کشور نیفتد.

وی با گرامی داشت اولین نماز جمعه در کشور به امامت حضرت آیت الله طالقانی اذعان کرد: نماز جمعه به عنوان سنگر اتحاد و نماد وحدت در مقابل دشمنان و زبان گویای مشکلات مردم عزیز است و قطعا امام جمعه نیز باید با مردم و در کنارشان باشد.

امام جمعه شهر اژیه با تاکید بر اینکه باید زمینه اتحاد در برابر دشمنان را تقویت کنیم، گفت: اتحاد ملت و مسئولان در برابر دشمنان در اولویت است زیرا دشمن که همان آمریکا و اسرائیل است در همه ابعاد قصد دارد کشور های اسلامی را دچار مشکل کند و ما باید خود را در زمینه فرهنگی، نظامی و اقتصادی تقویت کنیم.

وی با توجه به سخنان سخیف ترامپ، افزود: اتهام زنی آمریکا به ایران تمام شدنی نیست زیرا آمریکا حامی تروریست و ناقض حقوق بشر است و توقعی از او نمی رود و نخواهد توانست به اهداف سوء خود دست یابد و دیدید که سردار سلیمانی دیروز چگونه مقتدرانه و شجاعانه در این رابطه صحبت کردند.

حجت الاسلام حجتی فرد تصریح کرد: دشمنان به دنبال ایجاد جنگ اقتصادی در کشور هستند و بانک مرکزی به عنوان شریان اصلی اقتصادی کشور مهمترین نقش را در این جنگ به عهده دارد.

وی خاطرنشان کرد: استفاده از نیروهای انقلابی و متعهد و جوان، بهترین راهکار برای پیکار در جنگ اقتصادی قلمداد می شود.

انتهای پیام/

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.