سرویس: غیر تولیدی 17:16 - پنجشنبه 04 مرداد 1397

مدیرکل بهزیستی استان اصفهان:

نخستین خانه سلامت ویژه دختران در اصفهان افتتاح شد

مدیرکل بهزیستی استان اصفهان گفت: نخستین خانه سلامت روزانه در اصفهان ویژه دختران، با هدف کنترل و کاهش آسیب‌های اجتماعی افتتاح شد.

به گزارش اصفهان شرق، مرضیه فرشاد با اشاره به افتتاح خانه سلامت روزانه در اصفهان ویژه دختران و با هدف کنترل و کاهش آسیب‌های اجتماعی، اظهار کرد: مرکز ندای مهر، نخستین مرکزی است که به صورت روزانه به فعالیت می‌پردازد.

وی افزود: مرکز ندای مهر برای دخترانی طراحی شده است احساس ناامنی می‌کنند و یا دختران نوجوانی که مشکل ارتباطی با والدین دارند و به این مرکز مراجعه می‌کنند.

مدیرکل بهزیستی استان اصفهان با بیان اینکه این مرکز روزانه فعالیت می‌کند، گفت: دخترانی که مشکل دارند در طول روز به این مرکز مراجعه می‌کنند و مورد حمایت روانی قرار می‌گیرند و سپس شب به خانه خودشان برمی‌گردند.

وی خاطرنشان کرد: مشاور، به دخترانی که مشکل دارند، آموزش می‌دهد که چگونه از خودشان مراقبت کنند.

فرشاد اظهار داشت: با کم کردن فاصله بین نسل‌ها و ارتباط موثر بین والدین و فرزندان می‌توانیم این الگو را در قالب طرح‌های پایلوت به همه کشور تسری دهیم.

وی گفت: گاهی کودکان ما به دلیل رابطه خوبی که با آنها نداریم حال خوبی ندارند و ما نمی‌توانیم حس عشق را به آنها القا کنیم و گاهی حس می‌کنند که می‌توانند در جای دیگری حس بهتری داشته باشند.

مدیرکل بهزیستی اصفهان افزود: ممکن است آنها در معرض برخی آسیب‌ها قرار گیرند و با راه‌اندازی چنین مراکزی می‌توان شاهد سامان گرفتن ارتباطات خوب مردمی باشیم و کمتر نگران دخترانی باشیم که قرار است مادران فردا باشند.

انتهای پیام/تسنیم

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.