سرویس: غیر تولیدی 10:00 - پنجشنبه 04 مرداد 1397

لاریجانی:

پیشنهادات اروپایی‌ها در سطح کلان معقول است

رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: اروپایی‌ها در مذاکره با ایران پیشنهاداتی در خصوص فروش نفت و ساماندهی امور بانکی ارائه کرده‌اند که در سطح کلان پیشنهادات معقولی بوده است.

به گزارش اصفهان شرق، به نقل از خانه ملت، علی لاریجانی که به استان قم سفر کرده است، صبح پنجشنبه در حاشیه آیین کلنگ زنی اتصال گمرک قم به شبکه ریلی سراسری کشور، گفت: مذاکرات با اروپایی‌ها در حال پیگیری است و همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند مذاکرات از طریق وزارت خارجه پیگیری می‌شود.

وی ادامه داد: اروپایی‌ها در مذاکرات پیشنهاداتی در خصوص فروش نفت، ساماندهی امور بانکی و مسائل صادرات مطرح کردند که  مقرر شد قوانین و مقرراتی را در داخل اتحادیه اروپا وضع کنند تا کار تجار و خرید و فروش تسهیل شود، درسطح کلان، پیشنهادات اروپایی ها معقول بوده و باید جزئیات این پیشنهادات تبدیل به دستورالعمل اجرایی شود که در این زمینه مذاکرات در حال پیگیری است.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی در این رابطه افزود: علی القاعده به زودی تکلیف این که چه میزان دستورالعمل ها به جزئیات تبدیل خواهد شد، مشخص می‌شود تا پس از بررسی بتوان در این خصوص تصمیم گیری انجام داد.

وی در خصوص فرودگاه قم، گفت: کار اصلی فرودگاه قم انجام شده؛ البته در این موضوع مشکلات کوچکی وجود داشت که استانداری پیگیری‌هایی انجام داده و در خصوص برخی از مشکلات نیز با وزیر راه با شهرداری صحبت‌های داشتم تا مشکلات برطرف شود، انشاالله با کمک منطقه ویژه اقتصادی و سرمایه گذارانی که اعلام آمادگی کرده‌اند، کار فرودگاه رو به جلو حرکت می‌کند.

همچنین بخوانید:

2 نظر در مورد “پیشنهادات اروپایی‌ها در سطح کلان معقول است”

  1. حاج ولی گفت:

    سلام
    بله معقوله
    علی اقا همیشه جاده صاف کن دولت برای انداختن مردم تو چاه هستند
    تصویب 20 دقیقه ای برام کم بود حالا دیگه نوبت به اروپا رسیده

  2. حاج ولی گفت:

    سلام
    مقام معظم رهبری فرمودند به اروپایی ها هم اعتماد نکنید بعد علی اقا میگن پیشنهادشان معقول است
    در دیدار با نمایندگان فرمودند که قراردادهای بین المللی را بومی سازی کنید حالا مجلس درباره fatf نامه می دهند به معظم له که نظرتان را اعلام کنید.
    خیر سرشان نماینده مردم هستند اما بیشترشان به فکر خودشان و فرزندان خارج نشانشان هستند

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.