سرویس: غیر تولیدی » نقلی 16:09 - پنجشنبه 04 مرداد 1397

مدیر امور سینمایی حوزه هنری استان اصفهان:

پردیس سینمایی ساحل تا زمان برگزاری جشنواره کودک افتتاح می‌شود

مدیر امور سینمایی حوزه هنری استان اصفهان گفت: بخش عمده بازسازی سینما ساحل انجام شده است و این پردیس سینمایی تا زمان برگزاری جشنواره کودک اصفهان افتتاح می‌شود.

به گزارش اصفهان شرق، سید مصطفی حسینی در ارتباط با زمان به اتمام رسیدن بازسازی سینما ساحل اصفهان اظهار داشت: کار بازسازی سینما ساحل نسبتا به اتمام رسیده است و تنها بخشی از خرده‌کاری‌های آن باقی مانده است.

وی افزود: با توجه به شرایط فعلی اقتصادی کشور تا حدودی به مشکل برخوردیم و به همین دلیل اتمام بازسازی نسبت به زمان وعده داده شده به طول انجامید.

پردیس سینمایی ساحل تا زمان برگزاری جشنواره کودک افتتاح می‌شود

مدیر امور سینمایی حوزه هنری استان اصفهان تاکید کرد: البته بخش عمده بازسازی سینما ساحل انجام شده است و این پردیس سینمایی تا زمان برگزاری جشنواره کودک آماده افتتاح می‌شود.

حسینی با اشاره به استقبال خوب مرم اصفهان از مشاهده فیلم در سینما پس از بازسازی این مکان‌ها به شکل پردیس‌های سینمایی چند سالنه و مدرن مطابق با امکانات روز دنیا ابراز داشت: تقریبا تمامی روزهای هفته با استقبال خوب مرم اصفهان از سینماها روبرو هستیم و بلیت برخی فیلم‌ها به ویژه در روزهای سه شنبه از روز قبل به شکل کامل رزرو می‌شود.

مردم منطقه ۸ و ۱۵ شهر اصفهان دارای سینما می‌شوند

وی با توجه به کمبود شدید سینما در نقاط مختلف استان و عدم برخورداری برخی شهرستان‌ها مانند خمینی شهر از این فضای هنری ابراز داشت: موسسه بهمن سبز حوزه هنری در حال رایزنی با مسئولان مختلف در این شهرستان‌ها برای بازسازی و یا ساخت سینما است و به زودی مردم منطقه هشت و ۱۵ شهر اصفهان و دیگر شهرستان‌های فاقد سینما نیز دارای سینما می‌شوند.

مدیر امور سینمایی حوزه هنری استان اصفهان با بیان اینکه ۲۵ فروردین امسال سینما در میمه افتتاح شد که از زمان افتتاح با استقبال بسیار خوبی روبرو بوده است، گفت: هزینه بلیت سینما در نقاط کمتر برخوردار استان نسبت به شهر اصفهان کمتر خواهد بود.

وی با بیان اینکه وقتی به روحیه و احساسات مردم اهمیت داده می‌شود طبیعی است که آنها نیز از سینماها استقبال می‌کنند، ابراز داشت: در چند سال گذشته سینماهای اصفهان به مرحله فرسودگی رسیده و به دلیل کمبود سینما تنوع در فیلم‌ها را نیز کمتر شاهد بودیم اما هم اکنون هر فرد یا خانواده‌ای می‌تواند مطابق سلایق خود فیلمی را انتخاب کرده و به سینما برود.

استقبال از سینماها در سال‌های اخیر رو به رشد بوده است

وی ادامه داد: البته هنوز به استانداردهای لازم در این ارتباط دست پیدا نکرده‌ایم اما استقبال از سینماها در سال‌های اخیر رو به رشد بوده است که این امر به یقین در طول زمان و با ادامه بازسازی ساخت سینما ادامه خواهد داشت.

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.