سرویس: غیر تولیدی 18:45 - چهارشنبه 03 مرداد 1397

مدیر کل سابق کمیته امداد استان اصفهان:

رسیدگی به محرومان به شکل عادلانه محور اصلی کار در کمیته امداد است

مدیرکل سابق کمیته امداد استان اصفهان گفت: رسیدگی به محرومان به شکل عادلانه محور اصلی کار در کمیته امداد است و تلاش کردیم که این اقدام به نحو احسن صورت بگیرد.

به گزارش اصفهان شرق، حمیدرضا شیران پیش از ظهر سه شنبه در مراسم تودیع و معارفه مدیر کل کمیته امداد استان اصفهان اظهار داشت: کمک به محرومان و نیازمندان یک حرکت خداپسندانه و خیرخواهانه است که کارمندان کمیته امداد امام خمینی به صورت شبانه روزی اقدام به این کار می‌کنند.

وی با بیان اینکه برای ریشه کنی فقر نیاز به یک حرکت جهادی و انقلابی داریم، افزود: این اقدام با انسجام خوب موجود بین دستگاه های فرهنگی و اجرایی استان اصفهان امکانپذیر است.

مدیر کل سابق کمیته امداد استان اصفهان اعلام کرد: بیش از ۹۰۰ خیریه در استان اصفهان وجود دارد که بار عمده‌ای از تکالیف کمیته امداد استان اصفهان را به دوش می‌کشند.

وی از شناسایی بیش از ۴۰۰ نقطه در استان بازدید و برای حل مشکلات آنها اقدام کرده‌ام، افزود: ضروری است که کمیته امداد برای جذب حامیان بیشتر تلاش کرده و خدمت‌رسانی به محرومان را تداوم بخشد.

شیران با اعلام اینکه تحقق گفتمان‌های عدالت، استقلال و آزادی که در نظام جمهوری اسلامی ایران مطرح می‌شود وابسته به مردم است، اظهار داشت: با حرکت جهادی و انقلابی می‌توان بار کوچکی از دوش محرومان جامعه برداشت.

مهر

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.