سرویس: غیر تولیدی 15:15 - چهارشنبه 03 مرداد 1397

مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان:

نتیجه برقراری سلامت اداری نهادها منجر به شفافیت عملکرد می‌شود

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اصفهان گفت: نتیجه برقراری سلامت اداری در هر نهادی منجر به شفافیت عملکرد می شود.

به گزارش اصفهان شرق، محمدرضا متین پور در مراسم تودیع و معارفه مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره)، اظهار داشت: امروز شفافیت عملکرد در ادارات از اهمیت بالایی برخوردار است لذا برای رسیدن به این امر باید سلامت اداری را در دستور کار خود قرار دهیم.

وی بیان داشت: کمیته امداد امام خمینی برای ادامه روند و فعالیت خود نیازمند همدلی و همفکری مسئولان و مدیران دستگاه‌های مختلف است.

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اصفهان بیان داشت: برقراری ارتباط نزدیک با دیگر بخش‌های خیریه ای یک ضرورت و نیاز دیروز و امروز است.

وی فعالیت کردن در این نهاد مردمی را رسیدن به جایگاه معنوی عنوان کرد و بیان داشت: آنچه اولویت کمیته امداد است توانمندسازی مددجویان وحفظ کرامت آنها است و در گام بعدی شفافیت عملکرد کمیته امداد است.

متین پور افزود: تخصیص اعتبار ویژه به مناطق محروم و ارتباط مستمر با خیران نیز از دیگر برنامه‌های این نهاد در استان اصفهان است.

وی اظهار داشت: شناسایی مردم نیازمند و کمک به افرادی مستمند از شاکله اصلی کمیته امداد امام خمینی است و در این سالها تلاش شده که با استفاده از توان مردم خیرخواه و همچنین کمک های دولت بتوانیم با پرداخت یارانه های در حد توان به این دست افراد کمک کنیم

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اصفهان گفت: البته در تلاشیم که با ایجاد اشتغال و حمایت از زنان سرپرست خانوار زندگی را اندکی برای این افراد سهل و آسان گردانیم.

مهر

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.