سرویس: غیر تولیدی » نقلی 11:40 - چهارشنبه 03 مرداد 1397

رئیس هیئت تنیس استان اصفهان:

نائب قهرمان مسابقات جهانی تنیس به بازی های آسیایی اعزام می شود

رئیس هیئت تنیس استان اصفهان گفت: شاهین خالدان، نائب قهرمان مسابقات جهانی تنیس فیوچرز به بازی های آسیایی ۲۰۱۸ اعزام می شود.

به گزارش اصفهان شرق، فرهاد رحیمی بااشاره به اینکه شاهین خالدان تنیس باز مطرح اصفهانی که با انجام مسابقات نیمه نهایی و حذف حریف خود توانست به عنوان اولین ایرانی به مسابقات جهانی فیوچرز گرجستان راه پیدا کند، با نتیجه دو بر یک (۲-۶، ۶-۲ و ۲-۶) شکست خورد و نایب قهرمان شد، اظهار داشت: هر کدام از بازیکنان ساز و کارهای خود را دارند و براساس رده بندی یا پیشنهاد فدراسیون به مسابقات اعزام می شوند.

وی افزود: خالدان که در جدول رده بندی ها بیشترین امتیاز را داشت به مسابقات فیوچرز اعزام شد و خالدان قرار است به همراه امیر حسین بادی و محمد کارگران در رقابت‌های تنیس بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸ نیز شرکت کند.

رئیس هیئت تنیس استان اصفهان با اشاره به رقبای حاضر در مسابقه عنوان کرد: شاهین خالدان توانست با بازی در مقابل بازیکنان از تیم های روسیه، سروستان، اوکراین و گرجستان نایب قهرمان مسابقات جهانی فیوچرز شود.

رئیس هیئت تنیس استان اصفهان اظهار کرد: تنیس ورزش جذابی است که در اصفهان نیز ظرفیت های خوبی ازجمله باشگاه، مربی و بازیکن و داور و… را دارد و با اهمیت و توجه بیشتر می توان افتخارات خوبی در این زمینه را کسب کرد اما باید به این ورزش نگاه بین المللی تری داشته باشیم.

وی در پایان گفت:‌ شاهین خالدان یکی از بهترین بازیکنان تنیس است که توانسته علاوه بر کسب مدال بازیی های قلب آسیا، نایب قهرمان مسابقات جهانی فیوچرز گرجستان نیز شود.

مهر

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.