سرویس: غیر تولیدی 09:41 - چهارشنبه 03 مرداد 1397

عضو خبرگان رهبری:

رهبر انقلاب بر حمایت از جوانان مومن انقلابی تاکید دارند/ جوان انقلابی اهل عمل گرایی است و دنبال نتیجه نیست

عضو خبرگان رهبری گفت: رهبر معظم انقلاب بارها حمایت از جوانان مومن انقلابی را سفارش کردند.

به گزارش اصفهان شرق، آیت الله سیدابوالحسن مهدوی شامگاه گذشته در مسجد حضرت ابوالفضل محله خوزان خمینی شهر با بیان اینکه اهل بیت عصمت و طهارت از شیعه انتظاراتی دارند، اظهار کرد: امروز هم رهبر معظم انقلاب موضوع جوان انقلابی را مطرح کردند.

وی در تشریح خصوصیات مومن افزود: مومن باید زیرک و باهوش باشد اما فریبکار نباشد، کشور ما این تفاوت را با کشورهای آمریکایی و اروپایی دارد، در واقع آنها دین سالم و عقل سالم ندارند.

عضو خبرگان رهبری تصریح کرد: آمریکایی ها به برجام عمل نکردند، جاسوس ایرانی وطن فروش به کشور ما فرستادند تا در جلسات حاضر شده و گزارش کار بدهد، در آمریکا افراد ناراضی زیاد هستند ولی ما تقوا داریم و مانند دشمنان رفتار نخواهیم کرد.

وی با اشاره به اینکه رهبر معظم انقلاب بارها حمایت از جوانان مومن انقلابی را سفارش کرده اند، خاطرنشان کرد: مومن مامور به تکلیف است و وظیفه اش عمل گرایی است و دنبال نتیجه نیست.

آیت الله مهدوی با بیان اینکه مومن به بیت المال حساسیت دارد و بیت المال را مال البیت نمی داند، اظهار کرد: مومن تجمل گرا نیست، رهبر معظم انقلاب فرش در خانه خود ندارند و یک ریال از بیت المال و وجوهات استفاده نمی کنند، رهبر ما در اوج قدرت به سادگی گذران زندگی می کنند.

وی با بیان اینکه مومن پس از ایمان آوردن در پایبند بودن به آن استقامت می ورزد، افزود: در اوایل انقلاب بسیار کسانی بودند که برای پیروزی انقلاب تلاش کردند و بعدها اهل فتنه شدند، در زمان پیامبر نیز مسلمان نماهایی بودند که در برابر پیامبر و ائمه ایستادند که سه گروه قاسطین و مارقین و ناکثین از آن دسته مسلمان نماها بودند که حتی به جنگ با ائمه پرداختند.

انتهای پیام/صاحب نیوز

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.