سرویس: غیر تولیدی 13:31 - چهارشنبه 03 مرداد 1397

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان اصفهان:

۱۵ مرداد آخرین فرصت ثبت‌نام بیمه تکمیلی رانندگان است

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان اصفهان گفت:‌ بر اساس بخشنامه‌های ارسالی آخرین‌مهلت ثبت‌نام بیمه تکمیلی درمان و عمر و حوادث رانندگان بخش کالا ۱۵ مردادماه سال جاری اعلام‌شده است.

به گزارش اصفهان شرق،  به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان اصفهان،‌ مهدی خضری با اشاره به اینکه برقراری مباحث مرتبط با بیمه تکمیلی یکی از مطالبات جدی رانندگان بوده است، اظهار داشت: خوشبختانه با پیگیری‌های انجام‌شده و دستور ریاست سازمان قرارداد بیمه تکمیلی درمان، عمر و حوادث رانندگان توسط کانون انجمن‌های نفس موسسات و شرکت‌های حمل‌ونقل جاده‌ای کشور منعقد شد.

وی ادامه داد: رانندگان با در دست داشتن اصل و کپی کارت هوشمند راننده، اصل و کپی شناسنامه و کارت ملی راننده و همسر، ارائه شماره‌حساب شبا متعلق به راننده جهت درج در سامانه مربوطه باید به دفاتر پیشخوان دولت یا انجمن‌های صنفی خود مراجعه کنند.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان اصفهان خاطرنشان کرد: برای کاهش مشکلات رانندگان اقدامات مثبتی انجام‌شده است.

وی همچنین در رابطه با روند توزیع لاستیک حواله‌ای در انجمن‌ها و تشکلات صنفی در استان اصفهان گفت: خوشبختانه روند رو به رشدی را در این حوزه شاهد بودیم.

خضری با بیان اینکه توزیع لاستیک به نرخ دولتی از 26 تیرماه در اصفهان ‌آغاز شده است، ادامه داد: بر اساس آمار جمع‌آوری‌شده توسط همکاران در روز 26 تیر 54 حلقه لاستیک، 28 تیرماه 156 حلقه لاستیک، 30 تیرماه 374 حلقه لاستیک، 31 تیرماه 658 حلقه لاستیک و اول مردادماه 915 حلقه لاستیک توزیع‌شده است.

انتهای پیام/

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.