سرویس: غیر تولیدی 12:12 - سه شنبه 02 مرداد 1397

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر اصفهان:

بیشترین موارد امدادرسانی در هلال احمر شامل حوادث جاده ای است

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر اصفهان گفت: با توجه به اینکه همواره حوادث جاده ای آمار بالاتری از حوادث شهری دارد بنابراین بیشترین موارد امدادخواهی را در حوزه حوادث جاده‌ای داریم.

به گزارش اصفهان شرق، داریوش کریمی اظهار داشت: در هفته آخر تیرماه بیشترین موارد امدادرسانی را در حوزه حوادث جاده‌ای داشتیم که ۳۳ مورد بوده است و پس از آن ۲۱ مورد حادثه شهری را داشتیم.

وی بیان داشت: همچنین در این مدت امدادرسانی به ۹ مورد خدمات حضوری، سه حادثه ساحلی و سه حادثه صنعتی و کارگاهی توسط نیروهای امدادی جمعیت هلال احمر استان پوشش داده شد.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر اصفهان تصریح کرد: در طول هفته گذشته، پوشش امدادی ۶۹ حادثه توسط امدادگران این جمعیت انجام شده است و امدادرسانی به ۱۷۱ حادثه دیده صورت گرفته است.

وی با اشاره به اینکه در طول این مدت ۱۰ مورد عملیات رهاسازی توسط تیم های عملیاتی این جمعیت صورت گرفته است، تصریح کرد: ۲۲۹ نفر نیروی عملیاتی این جمعیت در قالب ۷۵ تیم عملیاتی با همراه داشتن تجهیزات لازم امدادی در عملیات یادشده بکارگیری شدند.

کریمی همچنین از آماده باش همه نیروهای امدادی هلال احمر اصفهان به منظور مشارکت در عملیات امداد و نجات در زلزله تازه آباد استان کرمانشاه خبر داد و افزود: با توجه به وقوع زلزله در چند استان کشور و نیز در پی وقوع زمین لرزه ۵.۹ ریشتری در تازه آباد استان کرمانشاه نیروها و تجهیزات امدادی این جمعیت آمادگی کامل برای حضور در عملیات امداد و نجات دارند.

وی افزود: هفت منطقه امدادی به همراه تیم های امدادی مستقر در ۴۰ پایگاه امداد و نجات بین شهری و پایگاه امداد هوایی با هماهنگی مرکز کنترل و هماهنگی عملیات اضطراری استان در حال حاضر آمادگی حضور در عملیات احتمالی را دارند.

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.