سرویس: اجتماعی 11:11 - سه شنبه 02 مرداد 1397

رئيس پليس فتای استان اصفهان:

رقابت شغلی منجر به دسترسی غیر مجاز به حساب کاربری مدیر شد

رئیس پلیس فتای استان اصفهان از دستگیری فردی که با دسترسی غیر مجاز به حساب کاربری مدیر شرکت اقدام به مکاتبات اداری کرده بود و باعث خدشه‌دار شدن جایگاه شغلی وی شده بود خبر داد.

به گزارش اصفهان شرق، سرهنگ سید مصطفی مرتضوی اظهار کرد: در پى مراجعه یکی از شهروندان با در دست داشتن مرجوعه قضائى به پلیس فتای اصفهان و درخواست رسیدگى به شکوائیه خود مبنى بر اینکه فرد یا افرادی با دسترسی غیر مجاز به حساب کاربری وی موجب خدشه‌دار شدن جایگاه شغلی وی شده‌اند، پیگیرى موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی ادامه داد: در روند رسیدگی به پرونده، متهم مورد نظر شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر شد.

رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات استان اصفهان عنوان کرد: با مشاهده مستندات و تحقیقات بعمل آمده، متهم اعلام داشت با وجود رقابتی که در اداره بود و همچنین با توجه به اینکه با شاکی در گذشته درگیری لفظی پیدا کرده بودم به منظور انتقام‌جویی و بدبین کردن دیگر همکاران نسبت به وی این اقدام مجرمانه را انجام دادم .

وی در پایان به مردم توصیه کرد: سازمان ها و شرکت ها همواره باید امنیت سامانه های اینترنتی و رایانه ای خود را مورد توجه قرار داده و از رمزهای ورود قوی استفاده کنند و در بازه زمانی مناسب رمز های عبور خود را تغییر دهند.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.