سرویس: غیر تولیدی 19:34 - یکشنبه 31 تیر 1397

فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی:

تحریم ها می تواند فرصتی برای رهایی از اقتصاد نفتی باشد

فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت:تحریم های نفتی فرصتی است تا بتوانیم از اقتصاد نفتی کشور رهایی بخشیم.

به گزارش اصفهان شرق، سردار محمدعلی جعفری بعدازظهر یکشنبه در جمع دانشجویان طرح ولایت در حرم مطهر رضوی اظهارکرد: امروز دشمن مدام از تحریم های نفتی ایران سخن می گوید که باید تاکید کرد می توانیم با تکیه بر ظرفیت های داخلی و نگاه به داخل همه مشکلات را برطرف کرد.

وی افزود: تحریم های نفتی فرصتی است تا بتوانیم از اقتصاد نفتی کشور را رهایی ببخشیم. اگر به جوانان مومن و متعهد اعتماد داشته باشیم آینده روشنی پیش روی کشورخواهد بود.

فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تصریح کرد: طبق آیات قرآن کریم ضرر فتنه از جنگ بیشتر است و باوجود اینکه در دوران دفاع مقدس خسارت های اقتصادی زیادی به کشور وارد شد اما فرصت نیز برای کشور به وجود آمد تا به خود کفایی برسد.

جعفری بیان کرد: امام خمینی(ره) نیز همواره می فرمودند ما در جنگ انقلاب را صادر کردیم و دشمن امروز این شرایط را به خوبی درک کرده و به دنبال ضربه زدن به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از مسیر فتنه انگیزی است.

وی تاکید کرد: در این شرایط وظیفه همه بسیجیان و نیروهای حزب اللهی این است که در چهل سالگی انقلاب دستاوردهای نظام را شناخته و  کشور را مقابل همه توطئه ها و فتنه ها حفظ کنند.

فرمانده سپاه پاسداران ادامه داد:امام رضا (ع)فرموده اند مومنین برای ولایت شریک قرار  نداده و دوستداران ولایت را مورد آزار قرار ندهند و ذهنیت بدی از یاران ولایت به دل نگیرند که اگر چنین کنند روح ایمان از قلب آنان خارج می شود و این فرد بخشیده نمی شود.

وی تصریح کرد:در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب به سر می بریم و آینده این انقلاب دست شما نیروهای انقلابی جوان است و باید خودتان را آماده خدمت کنید. وظیفه مشترک تمام نیروهای ولایتی اعم از بسیجی و نظامی حفظ انقلاب است.

جعفری تاکید کرد:دشمن  هر سال ضعیف تر می شودولی با قدرت رسانه ای این ضعف را قدرت نشان می دهد به صورتی که  هیچ کدام از برنامه های دشمنان در منطقه محقق نشده است.

فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بیان کرد:هدف بعدی از انقلاب برقراری عدالت و رفاه عمومی است هر چند هنوز عدالت کامل برقرار نشده‌است ولی در بسیاری از شاخص ها از جمله کاهش فاصله فقیر و غنی، کاهش درصد فقر مطلق موفقیت های بسیاری بدست آمده است. انشالله عدالت کامل با ظهور امام زمان برقرار خواهد شد.

وی گفت:رشد معنویت و اخلاق اسلامی در جامعه از دیگر اهداف انقلاب بودند که بسیار نسبت به قبل از انقلاب رشد داشته اند و امروز ما جامعه ای بسیار با اخلاق تر و معنوی تری را داریم.

جعفری تصریح کرد:برقراری امنیت و آرامش آخرین هدف انقلاب بود که درصد بسیار بالایی محقق شده است و علی رغم تمام دشمنی ها و برنامه ریزی های برای ایجاد ناامنی در کشور امنیت قابل‌قبولی در  برقرار است.

فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی عنوان کرد: فشار های اقتصادی و سوء مدیریت های داخلی باعث نارضایتی مردم شده است ولی ناامنی در کشور نداریم. دشمنان ما منافقین،سلطنت طلب ها و آل سعود بودجه های بسیاری برای ایجاد ناامنی در کشور اختصاص داده اند و حتی برای ماه های اخیر نیز برنامه داشتند  ولی بصیرت و ایمان مردم و عشق و علاقه به نظام اسلامی مانع فرصت دهی به دشمنان شده است.

وی گفت:دشمنان هر چه در توان داشتند برای عقب نگه داشتن نظام جمهوری اسلامی و ایجاد ناامنی در ایران به کار بسته اند و امروز همه تحریم ها و تهدیدات در اوج قرار دارد و آنچه امروز باعث موفقیت ما خواهد شد و خدا از مومنین انتظار دارد یاری دین و جهاد مالی و جانی است.

جعفری اظهارکرد: در طول تاریخ خیلی ها فکر می کردند ایمان دارند ولی خدا به پیامبرش گفت به آنها بگو شما فقط  اسلام دارید ولی ایمان ندارید و خداوند مومنین واقعی را معرفی می کند.کسانی که تردیدی در برابر  دشمنان به خود راه نمی دهند و مقابل فشارها می ایستند و مجاهدت جانی و مالی می کنند.

فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ادامه داد:ملت ایران در طول این چهل سال به معنای واقعی مجاهدت جانی و مالی داشته اند و امداد های غیبی که شامل حال ما می شود به برکت همین مجاهدت ها و یاری دین خداست.

مهر

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.