سرویس: غیر تولیدی 08:15 - دوشنبه 01 مرداد 1397

نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر اصفهان:

آموزش‌های امداد و نجات از طریق پایگاه‌های مساجد به مردم ارائه می‌شود

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در جمعیت هلال احمر استان اصفهان گفت: مساجد به عنوان یک نهاد مردمی و دینی، از جمله پایگاه‌هایی است که می‌توان از طریق آن آموزش‌های امداد و نجات را به مردم و تمام آحاد جامعه ارائه کرد.

به گزارش اصفهان شرق، آیت‌الله سید ابوالحسن مهدوی در دیدار با رئیس و جمعی از کارکنان جمعیت هلال احمر شهرستان اصفهان که به مناسبت آغاز دهه کرامت برگزار شد، با اشاره به اینکه هلال احمر شهرستان اصفهان، تابلو جمعیت هلال احمر استان است و بیشترین مراجعات مردمی به آن شعبه صورت می‌گیرد، اظهار داشت: تقویت ایمان افراد مراجعه کننده و اعضای جمعیت هلال احمر باید از اهداف شما باشد.

وی با بیان اینکه جوانان بخش عمده‌ای از مخاطبان جمعیت هلال احمر را در بر می‌گیرند تصریح کرد: راه جذب جوانان و گسترش مشارکت آنها در فعالیت‌های عام المنفعه، بشردوستانه و امدادی، احترام گذاردن و شخصیت دادن به آنهاست.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در جمعیت هلال احمر استان اصفهان در بخش دیگری از سخنان خود ضمن تاکید بر ضرورت ارائه آموزش‌های امدادی به مردم به منظور کاهش تلفات و خسارات ناشی از حوادث و بلایا افزود: مساجد به عنوان یک نهاد مردمی و دینی، از جمله پایگاه‌هایی است که می‌توان از طریق آن آموزش‌های امداد و نجات را به مردم و تمام آحاد جامعه ارائه کرد و این مهم باید مورد توجه تصمیم گیران و مدیران قرار گیرد .

مهدوی با تقدیر از تلاش‌های صورت گرفته در حوادث اخیر به ویژه زلزله کرمانشاه خاطرنشان کرد: این تلاش‌ها و فعالیت‌ها باید همچنان ادامه یابد تا مردم آسیب دیده به شرایط زندگی عادی برگشته و باید توجه داشت که کار خیر در جامعه نباید هیچگاه معطل بماند .

انتهای پیام/صاحب نیوز

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.