سرویس: غیر تولیدی 16:24 - یکشنبه 31 تیر 1397

نمایشگاه‌دار خودرو مطرح کرد:

عرضه نکردن خودرو، دلیل حباب قیمتی

یک نمایشگاه‌دار خودرو با اشاره به اینکه دلیل اصلی گرانی خودرو عرضه نکردن محصولات کارخانجات است گفت: همین موضوع باعث شده تا حباب قیمتی در جامعه حکم‌فرما شود.

به گزارش اصفهان شرق، امیرحسین بیات در خصوص تفاوت قیمت خودرو در  بازار و کارخانه  اظهار کرد: وقتی خودرو تولید نمی شود قیمت بازار بالا می رود. در حال حاضر پژو پارس در سایت ۳۳ میلیون تومان اما در بازار ۴۲ میلیون تومان به فروش می رسد.

وی در خصوص مشکلات  پیش فروش خودروها افزود: سایت برای فروش باز نمی‌شود یا می‌گویند خودروها تمام شده است،  حتی به تمامی کسانی که برای خرید خودرو ثبت نام کرده‌اند، خودرو تعلق نمی‌گیرد و به سایر افراد می‌گویند که موجودی نداریم یا دو الی سه ماه آینده تحویل خواهیم داد!

این نمایشگاه دار خودرو با بیان اینکه هنوز حباب قیمت خودروها در جامعه حکم‌فرماست و اگر خودرو به اندازه نیاز به بازار عرضه شود قیمت ها شکسته می‌شود، ادامه داد: اگر هزار نفر تقاضای خودرو کرده باشند، ۵۰ تا ۱۰۰ دستگاه وارد بازار می‌کنند و این یکی از دلایل عمده گرانی خودروها به خصوص خارجی هاست.

بیات با اشاره به افزایش بی رویه قیمت‌ها گفت: حتی رنو که در داخل مونتاژ می‌شود،  یک شبه از ۶۰ میلیون به ۹۰ میلیون رسیده است. این در حالی است که هیچ گونه امکاناتی به این خودرو اضافه نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.