سرویس: غیر تولیدی 12:10 - یکشنبه 31 تیر 1397

موفقیت بانوی اصفهانی در کسب رتبه برتر جشنواره گوهرشاد

جشنواره جایزه جهانی گوهر شاد در ۲۷تیر ماه سال جاری با حضور بیش از هزار نفر در شهر مشهد برگزار و لیلا لندی اصفهانی به عنوان رتبه برتر در موضوع کار آفرینی و شبکه سازی بانوان اصفهان انتخاب شد.

به گزارش اصفهان شرق، لیلا لندی اصفهانی در خصوص جشنواره جایزه جهانی گوهر شاد اظهار داشت: امسال سومین دوره این جشنواره هم‌زمان با دهه کرامت در کتابخانه مرکزی آستان قدس رضوی برگزار گردید.

وی با بیان هدف برگزاری این جشنواره افزود: این جشنواره به دنبال معرفی الگوی بانوی اسلامی از میان زنان نیکوکار و فرهیخته در سطح بین‌الملل و همچنین تعامل فرهنگی میان آن‌ها است.

این فعال عرصه کارآفرینی زنان با تأکید بر محورهای مطالعاتی این جشنواره خاطرنشان کرد: دبیرخانه این جشنواره زیر نظر آستان قدس رضوی هر ساله به نام مقدس امام هشتم، 8 نفر که شامل 4 نفر در حوزه داخلی و 4 نفر از حوزه بین‌الملل را به عنوان بانوان برگزیده در 8 محور ایثار و شهادت، مقاومت و بیداری اسلامی، آموزش، علمی و پژوهشی، فرهنگی، هنری و رسانه‌ای، وقف و امور خیره، امور عمرانی، امور پزشکی و مدیریت کارآفرینی شناسایی و انتخاب می‌کند.

وی با اشاره به حضور خود در این جشنواره ادامه داد: بنده به عنوان نماینده ایران در این جشنواره در محور زنان، پذیرش نقش مادری و مادر معمار تربیت از منظر امام خمینی (ره) صحبت کرده و پیشنهاداتی برای مستمر بودن و قطع نشدن شبکه‌سازی و همچنین استعدادیابی، استعداد پروری و کادرسازی و بالاخره مرجعیت علمی و عملی پایدار ارائه دادم.

لندی در پایان اذعان داشت: این جشنواره در 27 تیرماه سال جاری با حضور بیش از هزار نفر برگزار شد که در حوزه داخلی خانم شهید اندرزگو در حوزه ایثار و شهادت، خانم سعیدی در حوزه وقف، خانم کربلایی در حوزه مدیریت و کارآفرینی ایران و آفریقا و خود بنده در موضوع کارآفرینی و شبکه‌سازی بانوان استان اصفهان رتبه‌های برتر را کسب کرده و در حوزه بین‌الملل به ترتیب بانوانی از کشورهای تایلند، انگلستان، نیجریه و تانزانیا موافق به کسب عناوین برتر شدند.

لازم به ذکر است که خانم لندی اصفهانی دارای کارشناسی ارشد مدیریت فرهنگی، مدرس دانشگاه آزاد و علمی کاربردی، معلم چندین کتاب و مقاله از جمله کتاب رنگین‌کمان نقوش پیرامون بانوی گوهرشاد و همچنین مسؤولیت‌های متعددی چون مجری و دبیر اجرایی طرح میدانی پذیرش ایفای نقش مادری بر اساس نیازسنجی کیفی صاحب‌نظران شهر اصفهان، رئیس مرکز تخصصی بانوان وابسته به سازمان فرهنگی، اجتماعی، ورزشی استان اصفهان و مدیر مسؤول و سردبیر ماهنامه فرهنگی اجتماعی ترنم را دارد.

انتهای پیام/

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.