اصفهان شرق

ارتش متکی به خدا و بهره مند از پشتوانه مردمی/ پیشرفت های نیروهای مسلح حیرت آور است

کدخبر: 17139
1393/01/29 در ساعت 14:46

به گزارش اصفهان شرق: امیر رضا جهادی ارسی با اشاره به استقبال گرم مردم در رژه نیروهای مسلح در روز ۲۹ فروردین گفت: آفرین بر این ملت که اینچنین در راه دفاع از منویات امام راحل (ره) محکم ایستاده اند.

وی با بیان اینکه امام خمینی (ره) با نامگذاری روز ۲۹فروردین به عنوان روز ارتش از مردم خواستند در این مراسم حضور داشته باشند، افزود: مردم ما نشان دادند بعد از ۳۵ سال آرمانهای انقلاب اسلامی و منوبات امام راحل (ره) هنوز پابرجاست.

این مقام ارشد ارتش با بیان اینکه این پایبندی به ارزشها در کمتر انقلابی در جهان دیده می شود، تصریح کرد: هر چه از عمر انقلاب می گذرد، روز به روز آرمانهای انقلاب اسلامی پر رنگ تر می شود.

وی با بیان اینکه ارتش تبلورآزادی و استقلال ملت است، ادامه داد: روز ارتش روز اعلام حمایت ارتش از آرمانهای انقلاب، ارزشهای اسلامی و ملت است.

امیر جهادی با اشاره به استقبال پرشکوه مردم ایران اسلامی از رژه نیروهای ارتش گفت: مردم نشان دادند در ولایتمداری خود محکم ایستاده اند و همین پشتوانه مردمی عامل بازدارندگی است.

رصد نیروهای مسلح از آب، هوا و دریا جرات کوچکترین اقدام را از دشمن گرفته است
نماینده ولی فقیه در استان اصفهان با اشاره به فداکاری های ارتش در سالهای پس از پیروزی انقلاب اسلامی، گفت: نیروهای مسلح شبانه روز آسمان و زمین و دریا را رصد می کنند و جزات کوچکترین اقدام را از دشمن گرفته اند.

آیت الله سید یوسف طباطبایی نژاد با اشاره به تلاش دوستان نادان و دشمنان دانا برای منحل کردن ارتش در ابتدای انقلاب اسلامی گفت: امام خمینی (ره) و کسانی که با بصیرت و هوشیاری راه امام (ره) را دنبال می کردند اجازه ندادند ارتش منحل شود و امام خمینی (ره) دستور دادند ارتش در این روز با امکانات نظامی در شهرها رژه روند و مردم از آنها حمایت کنند.

وی اظهار کرد: ارتش در سالهای پس از انقلاب اسلامی با تقدیم بیش از ۴۸هزار شهید و ۲۰۰هزار جانباز به اثبات رساند ارتش جمهوری اسلامی ایران با شهادت پیمان بسته است و در راه دفاع از اسلام، انقلاب و کشور محکم ایستاده است.

وی اظهار کرد: مقابله با گروهک های ضد انقلاب، تروریست ها، منافقین و همچنین دفاع از ایران اسلامی در جنگ تحمیلی رژیم بعث علیه ملت ایران، نشان داد لیاقت دارد اینچنین در قلب مردم جا بگیرد.

نماینده ولی فقیه در استان اصفهان با اشاره به همراهی بدنه ارتش با انقلاب اسلامی در سالهای قبل از پیروزی انقلاب، افزود: هر چند تعداد اندکی طاغوتی در رژیم گذشته در ارتش وجود داشت ولی بدنه ارتش مقلد امام خمینی (ره) بودند.

وی ادامه داد: امروز ارتش ایران اسلامی را مردانی تشکیل می دهند که فرزندان انقلاب اسلامی هستند.

امام جمعه اصفهان گفت: ارتش ایران اسلامی امروز فقط به سلاح خود نمی بالد بلکه به ایمان خود می بالد و قطعا چنین ارتشی تا آخرین قطره خون از مکتب و کشور خود دفاع می کند.

وی ادامه داد: ارتش در کنار سپاه، نیروی انتظامی و بسیج برای ملت ایران سربلندی بوجود آورده اند و امنیت امروز ما مرهون شهدات طلبی و ایثار نیروهای مسلحی است که ار مرزهای آبی، خاکی وهوایی ایران اسلامی حراست می کنند.

آیت الله طباطبایی نژاد گفت: به تعبیر حضرت علی(ع) نیروهای مسلح به اذن خدا دژهای محکمی برای مردم، زینت کارگزاران حکومت و عزت دین هستند.

 پیشرفت های نیروهای مسلح حیرت آور است

استاندار اصفهان با اشاره به ممانعت و بخل نظام سلطه نسبت به ایران اسلامی، گفت: در چنین شرایطی پیشرفت های گسترده نیروهای مسلح حیرت آور است.

رسول زرگر پور با بیان اینکه عزت و سربلندی، تمامیت ارضی ایران اسلامی مرهون فداکاری نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران است ادامه داد: ارتش با تجاوز رژیم بعثی به ایران در اولین روزها با یکصد فروند هواپیما لرزه بر اندام دشمن انداخت و نشان داد ایران سرزمین شیران است.

استاندار اصفهان همکاری، هماهنگی و مشارکت کم نظیر نیروهای مسلح ایران منشور اطمینان بخش امنیت  فراروی ملت ایران دانست و اظهار کرد: نیروهای مسلح با بهره گیری از امکانات روز، ایجاد آمادگی های لازم، دستیابی به پیشرفت های روز، تحول و سازماندهی نوین متناسب با تهدیدات در نیروی زمینی، هوایی، دریایی و پدافند هوایی قدرت بازدارندگی برای ایران اسلامی بوجود آورده است.

به گفته زرگرپور اقتدار، صلابت و قدرت تاثیر گذاری منطقه ای و فرامنطقه ای جمهوری اسلامی مرهون مجاهدت ملت، ارتش و سایر نیروهای مسلح است و تصریح کرد: وحدت راهبردی نیروهای مسلح و همکاری آنها برای حفظ تمامیت ارضی، دفاع از ارزشها و صیانت از ملت و مصالح ملی دژ تسخیر ناپذیری برای دشمنان است.

استاندار اصفهان که معتقد است این دژ نفوذ ناپذیر دشمن و اتاقهای فکر آنان را از دستیابی به اهداف شوم نظام سلطه ناامید کرده است یاد آور شد: امروز نیروهای مسلح تحت فرماندهی رهبر معظم کل قوا بیش از هر زمان در صحنه دفاع آماده اجرای ماموریت های خود در دفاع از اسلام، انقلاب و کشور هستند و چون سدی مرصوص در مقابل دشمنان هستند.

زرگرپور با بیان اینکه یکی از ویژگی های ارتش مردمی بودن آن است، افزود: ارتش به دلیل مجاهدت های بسیار مورد تکریم مردم و از این پشتوانه غنی برخوردار است.

وی با اشاره به پیشرفت های حیرت آور نیروهای مسلح گفت: این پیشرفت ها قابل مقایسه با قبل از انقلاب نیست و جوشش استعدادهای شگفت آور جوانان این سرزمین است.

استاندار اصفهان با اشاره به نامگذاری سال ۹۳ به سال فرهنگ و اقتصاد با عزم ملی و مدیریت جهادی گفت: نیروهای مسلح الگوهای خوبی در زمینه مدیریت جهادی هستند که در راه اسلام جان خود را فدا و منافع جامعه را بر آن ترجیح دادند.