اصفهان شرق

نفرات برتر مسابقات سراسری قرآن کریم استان اصفهان معرفی شدند + اسامی

کدخبر: 171321
1397/04/29 در ساعت 18:29

به گزارش اصفهان شرق، چهل و یکمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم استان اصفهان پس از دو روز رقابت‌های فشرده و سنگین در رشته‌های قرائت تحقیق، قرائت ترتیل، حفظ کل، حفظ 5، 10 و 20 جزء، اذان و دعاخوانی با معرفی و تجلیل از رتبه‌های برتر به کار خود پایان داد.

اسامی نفرات برتر  چهل و یکمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم استان اصفهان به شرح ذیل است:

رشته قرائت ترتیل

بخش برادران: امیر طیب تائبی، محمدحسین دافعیان و حامد حقیقی هر سه نفر از ناحیه 2 اصفهان به ترتیب رتبه‌های اول تا سوم را کسب کردند.

بخش خواهران: زهرا قاسمی و زهرا صلواتی هر دو از ناحیه یک اصفهان به ترتیب رتبه اول و دوم و وداد میاحی راد از شهرستان شاهین‌شهر حائز رتبه سوم شد.

رشته قرائت تحقیق

بخش برادران: مجید زینلی رتبه اول، حسین نصر رتبه دوم و مجید فقیه رتبه سوم را کسب کردند که هر سه نفر از ناحیه 2 اصفهان در این مسابقات شرکت کرده بودند.

بخش خواهران: معصومه صحرایی، زهرا محمدی و نجمه سادات مهدوی هر سه از ناحیه یک اصفهان به ترتیب حائز رتبه‌های اول تا سوم شدند.

رشته حفظ کل

بخش برادران: محسن محمدی از شهرستان کاشان رتبه نخست، محمدرضا اکبریان از ناحیه دو اصفهان رتبه دوم و امین عباسپور از شهرستان شهرضا رتبه سوم را کسب کرد.

بخش خواهران: نفیسه منصوری، راضیه رحیمی و زهرا قربانی به ترتیب اول تا سوم شدند که همگی آن‌ها از ناحیه یک اصفهان در این دوره از مسابقات شرکت کرده بودند.

رشته حفظ 20 جزء

بخش برادران: محمدجواد نصیری از آران و بیدگل رتبه نخست، علی براتی و امیرحسین صالحی هر دو از ناحیه یک اصفهان به ترتیب دوم و سوم شدند.

بخش خواهران: نرگس خوشبخت و مریم رضایی از ناحیه یک اصفهان حائز رتبه‌های اول و دوم و رقیه مؤمنی از کاشان رتبه سوم را در این بخش کسب کرد.

رشته حفظ 10 جزء

بخش برادران: احسان نوروزیان و علیرضا مبین زاده هر دو نفر از آران و بیدگل و بهمن آبزن از ناحیه دو اصفهان به ترتیب حائز رتبه‌های اول تا سوم شدند.

بخش خواهران: زینب ترکی از کاشان رتبه نخست، الهه اکبری و فهیمه سادات خیام نکوئی از ناحیه یک اصفهان رتبه دوم و سوم را کسب کردند.

رشته حفظ 5 جزء

بخش برادران: محمدمهدی لطفی و محمدعلی تدین از خمینی‌شهر و مرتضی رضایی از شاهین‌شهر به ترتیب رتبه‌های اول تا سوم را کسب کردند.

بخش خواهران: اشرف قاسمی از شهرستان خمینی‌شهر رتبه نخست، فرشته بابائی از ناحیه یک اصفهان رتبه دوم و زینب چتری از آران و بیدگل رتبه سوم را به دست آوردند.

رشته اذان

محمدمهدی شرکت از ناحیه دو اصفهان، سید رضا حسینی از فریدن و مهدی مهرابی از خمینی‌شهر به ترتیب موفق به کسب رتبه‌های اول تا سوم شدند.

رشته دعاخوانی

منصوره دالوند از ناحیه یک اصفهان، فاطمه صادقی از بخش بن رود شهرستان اصفهان و زلیخا دورقی از مبارکه به ترتیب اول تا سوم شدند.

 571 نفر در مرحله استانی چهل و یکمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم در اصفهان طی دو روز به رقابت پرداخته بودند؛ همچنین این دوره از مسابقات توسط 29 داور مورد ارزیابی قرارگرفته بود که 16 داور در بخش برادران و 13 داور در بخش خواهران به این مهم پرداخته بودند.

انتهای پیام/تسنیم