سرویس: غیر تولیدی 10:30 - پنجشنبه 28 تیر 1397

فولادگر:

ظلمی که به کشاورزان اصفهانی می‌شود در تاریخ ایران بی‌سابقه است

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی با بیان این‌که ظلمی که به کشاورزان اصفهانی می‌شود در تاریخ ایران بی‌سابقه است، گفت: در حالی که آب شرب اصفهان به مضیقه افتاده و اگر بارش‌های اردیبهشت را نداشتیم با بحرانی همچون خرمشهر مواجه بودیم.

به گزارش اصفهان شرق، حمیدرضا فولادگر صبح امروز در حاشیه افتتاح کشتارگاه تمام‌اتوماتیک کوهپایه اظهار کرد: تکمیل زنجیره صنایع غذایی جزو سیاست‌های اقتصاد مقاومتی است و امنیت غذایی مستلزم تکمیل زنجیره ارزش غذایی از مزرعه تا فرآورده و محصول است.

وی افزود: در منطقه کم‌برخوردار شرق اصفهان چنین مجموعه‌هایی در زنجیره تولید گوشت مرغ نیاز است و از این بابت بسیار خرسندیم.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به بحث استاندارد حلال گفت: کاری که جمهوری اسلامی برای استانداردسازی غذای حلال در میان کشورهای اسلامی کرد استثنایی بود که سازمان استاندارد مرجع استانداردسازی غذای حلال است؛ عربستان با استانداردسازی غذای حلال مخالف بود.

وی خاطرنشان کرد: شورای هماهنگی زاینده‌رود 4 میلیون متر مکعب آب برای باغات چهار محال بختیاری و 2.5 میلیون متر مکعب برای باغات اصفهان در نظر گرفت اما 50 میلیون متر مکعب برداشت غیرقانونی صورت گرفته است.

فولادگر با بیان این‌که ظلمی که به کشاورزان اصفهانی می‌شود در تاریخ ایران بی‌سابقه است، اذعان داشت: در حالی که آب شرب اصفهان به مضیقه افتاده و اگر بارش‌های اردیبهشت را نداشتیم با بحرانی همچون خرمشهر مواجه بودیم که البته هنوز مشخص نیست چه بلایی بر سر اصفهان بیاید.

وی تصریح کرد: مدنیت اصفهان به زاینده‌رود بوده است و پل‌های تاریخی اصفهان در خطر است؛ وقتی مصوبه‌ای قانونی از کلیه مراجع برای جلوگیری از برداشت آب زاینده‌رود وجود دارد چرا 4 نفر جلوی قانون ایستاده‌اند و هنوز دولت نتوانسته از برداشت‌های بی‌رویه جلوگیری کند؟ اگر حاکمیت نتواند مصوبه خود را به منصه ظهور برساند دیگر چه انتظاری از مردم است؟

*ایجاد یک شغل مبارزه با آمریکاست

حسن کامران نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی نیز در این جلسه بیان داشت: ژئوپولتیک غذا در سطح جهان مورد توجه است و در این رابطه احکام خوبی نوشته شده است؛ نظارت بر این احکام در مجلس شورای اسلامی ضعیف است و این قوانین گم می‌شود که امیدواریم این احکام محقق شود.

وی تأکید کرد: گاهی مرغ‌داران مشکلات را گردن یکدیگر انداخته‌اند و باید مشکلات را با کمک همه حل کنیم؛ بانک کشاورزی قول همکاری برای برطرف کردن مشکلات مرغ‌داری داده است که نمایندگان مجلس نیز تمام سعی خود را بر رفع مشکلات این صنعت خواهد گذاشت.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی با بیان این‌که رهبر معظم انقلاب فرمودند«ایجاد یک شغل مبارزه با آمریکاست»، عنوان داشت: از سرمایه‌گذارانی که با استفاده از سیستم قناتی در مناطق خشک چنین کشتارگاه‌هایی ایجاد می‌کنند، تشکر می‌کنیم.

انتهای پیام/فارس

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.