اصفهان شرق

مسئولان نسبت به تقویت بخش خصوصی در ایجاد مشاغل زودبازده در شرق اصفهان تلاش کنند

کدخبر: 171290
1397/04/29 در ساعت 14:03

به گزارش اصفهان شرق، حجت الاسلام امیر حجتی فرد در خطبه نماز جمعه این هفته ضمن تاکید به صبر و شکیبایی در زندگی اظهار کرد: صبر مهمترین نشانه اهل ایمان و خداوند همیشه همراه با انسان های صبور و شکیبا است که حسن خلق و خوش اخلاقی را سبب می سازد

امام جمعه شهر اژیه با اشاره به اینکه صبر در هنگام مصیبت در ابعاد و اشکال مختلف نمود پیدا می کند، افزود: پشت پا زدن به خواسته ابلیس و نفس اماره از جمله مراحلی است که با صبر در حین مصیبت حاصل می شود و نمی گذارد انسان سر در برابر شیطان فرود آورد.

وی گفت: خوشا به حال جوانانی که در این قسم از صبر با نفس خویشتن مجاهدت می کنند و در جوانی دامان خود را ازگناه پاک نگه می دارند.

حجت الاسلام حجتی فرد با تبریک میلاد امام رضا(ع) افزود: وظیفه مسئولان است که در مناسبت های مختلف، با برگزاری مراسم های محتوایی و معنوی، فضایل اهل بیت را در بین مردم نشر دهند.

وی با اشاره به دیدار اخیر رهبر معظم انقلاب و هیئت دولت، تصریح کرد: به فرموده رهبر معظم انقلاب در برخورد با مشکلات باید با روحیه قوی، شجاعت و عزم راسخ قدم برداشت و قطعا باید جوانان عزیز را با این صفات آشنا کنیم تا در سیر مشکلات از میدان خارج نشوند.

امام جمعه شهر اژیه تاکید کرد: تقویت بخش خصوصی و ضرورت قاطع با متخلفان در بحران های اقتصادی راهگشاست و مسئولان با توجه به مشکلات موجود در شرق اصفهان، باید نسبت به راه اندازی شرکت های زودبازده خصوصی اقدام کنند.

وی با اشاره به اینکه مسلمانان در همه جای جهان باید با اتحاد و همدلی عمل کنند، خاطرنشان کرد: اتحاد مسلمانان و گروه های مقاومت در حمله موشکی مقاومت به اسرائیل به زیبایی جلوه گر شد.

انتهای پیام/