سرویس: غیر تولیدی 11:53 - پنجشنبه 28 تیر 1397

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اصفهان:

۵۳۳ خانوار تحت حمایت کمیته امداد اصفهان خانه دار شدند/ ۲۷ درصد صدقات امسال به مسکن نیازمندان اختصاص‌ یافته است

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اصفهان گفت: ۵۳۳ خانوار شهری و روستایی تحت حمایت کمیته امداد اصفهان با هزینه‌ای بیش از ۱۳ میلیارد و ۲۲۵ میلیون تومان در سال ۹۶ خانه‌دار شدند.

به گزارش اصفهان شرق، حمیدرضا شیران با بیان اینکه مسکن یکی از مهم‌ترین نیازهای جامعه تحت حمایت این نهاد است، اظهار داشت: در بسیاری از موارد کمک به خانه‌دار شدن مددجویان زمینه توانمندی اقتصادی و خروج آن‌ها از چرخه حمایتی را فراهم می‌کند.

وی خدمات ارائه‌شده توسط کمیته امداد در زمینه مسکن مددجویان را کمک به تأمین، احداث، تعمیر، بهسازی و تکمیل اعلام کرد و ادامه داد: در سال ۹۶ بیش از ۱۳ میلیارد و ۲۲۵ میلیون تومان در زمینهٔ احداث، خرید و تکمیل مسکن نیازمندان شهری و روستایی هزینه شد که به خانه‌دار شدن ۵۳۳ خانوار تحت حمایت کمیته امداد اصفهان منجر شد.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اصفهان با بیان اینکه سه میلیارد و ۹۶۰ میلیون تومان در سال ۹۶ برای تعمیر و بازسازی منازل مددجویان هزینه شد، گفت: هزار و ۵۶۲ خانوار نیازمند در استان اصفهان از این خدمت کمیته امداد بهره‌مند شدند.

وی با اشاره به گران بودن خدمت مسکن گفت: اعتبارات دولتی، منابع حاصل از صدقه و کمک خیران از مهم‌ترین منابع تأمین هزینه‌های کمک به مسکن نیازمندان اصفهانی است.

شیران بابیان اینکه امسال ۲۷ درصد از صدقه در استان اصفهان به مسکن نیازمندان اختصاص‌یافته است، اضافه کرد: مردم نیکوکار اصفهان می‌توانند برای کمک به نیازمندان همشهری خود علاوه بر روش‌های موجود از شماره نیکوکاری ۰۹۶۸۸۷۷، کد دستوری موبایل #۰۳۱*۸۸۷۷* و تارنمای اینترنتی Isfahan.emdad.ir استفاده کنند.

انتهای پیام

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.