سرویس: اجتماعی 11:09 - چهارشنبه 27 تیر 1397

رئیس پلیس فتای اصفهان خبر داد:

پلیس فتای اصفهان در مقطع افسری استخدام می‌کند

پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات به‌منظور تأمین نيروي انساني متخصص از بین جوانان مؤمن، متعهد، ولايتي، بسيجي،نخبه علمي و کارآمد (مرد) به‌صورت پيماني پنج‌ساله و در مقطع افسري استخدام می‌کند .

به گزارش اصفهان شرق، سرهنگ «سید مصطفی مرتضوی» رئیس پلیس فتای اصفهان در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس گفت : مجموعه پلیس فتای اصفهان از طريق برگزاری آزمون ورودي اوليه و ديگر مراحل استخدام و با رعایت شرایط عمومی و اختصاصی در مقطع افسری استخدام می‌کند.

وی افزود : داوطلبان می‌بایست شرایط عمومی استخدام مانند اعتقاد و التزام عملي به دين مبين اسلام ، التزام عملي به قانون اساسي جمهوري اسلامي ايران و اعتقاد به ولایت‌فقیه ، تابعيت جمهوري اسلامي ايران ، عدم سابقه عضويت يا وابستگي خود و خانواده به احزاب و گروه‌هاي سياسي معارض با نظام جمهوري اسلامي ايران ، عدم عضويت يا وابستگي به احزاب و گروه‌هاي سياسي در زمان تقاضاي استخدام ، عدم محکوميت به محروميت از خدمات دولتي ، نداشتن سوءپیشینه کيفري ، عدم اعتياد به مواد مخدر و داشتن سلامت و توانايي جسمي و رواني متناسب با خدمت موردنظر را داشته باشند.

این مقام انتظامی بیان داشت : شرایط اختصاصی استخدام داشتن مدرک تحصيلي ليسانس، فوق‌لیسانس و دکتري در رشته‌های مهندسي فناوري اطلاعات با گرایش‌های( طراحي و توليد نرم‌افزار، تجارت ، مهندسي برق با گرايش مخابرات امن و رمزنگاري ، مهندسي کامپيوتر با گرایش‌های نرم‌افزار، هوش مصنوعي و رباتيک، شبکه‌های کامپيوتري، معماري سیستم‌های کامپيوتري، رايانش امن و از دانشگاه‌های دولتی و آزاد است .

مرتضوی حداکثر سن برای مقطع کارشناسی را 22 سال ، کارشناسی ارشد 24 سال و دکتری 28 سال دانست و بیان داشت : در صورت داشتن کارت پايان خدمت 2 سال به سن استخدامي افزوده مي‌شود ، به سن بسيجيان با عضويت فعال و اعضاء پليس افتخاري 2سال افزوده می‌شود ، به خانواده شهدا، جانبازان، نخبگان و استعداد برتر، دارا بودن مقامات برتر کشوري و بین‌المللی مرتبط، خانواده کارکنان نيروهاي مسلح و حافظان کل قرآن کريم 2سال به سن استخدامي افزوده و داوطلبانی که بستگان درجه‌یک و دو شهدا( پدر، مادر، برادر، خواهر، همسر و فرزند) هستند از 5سال تسهيلات سني برخوردار مي‌باشند.

این مقام انتظامی افزود: داوطلبان می‌بایست آمادگي خدمت در سراسر کشور را داشته باشند ، ثبت‌نام از داوطلبان به‌صورت بومي خواهد بود، داشتن گواهينامه رانندگي پايه دوم و يا سوم براي داوطلبان الزامي است و دوره آموزش پذیرفته‌شدگان شبانه‌روزی و مدت آن تابعه مقررات خاص خواهد بود.

رئیس پلیس فتای اصفهان در پایان خاطرنشان کرد: مهلت ثبت‌نام تا 5 مردادماه است و داوطلبان می‌توانند روزهاي شنبه، دوشنبه و چهارشنبه از ساعت 9 الي 11 به پليس فتای اصفهان به آدرس اصفهان، خيابان قائميه، کوچه فضيلت مراجعه کنند.

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.