اصفهان شرق

پیکر مادر شهیدان ردانی‌پور در جایگاه ابدی آرام گرفت+ تصاویر

کدخبر: 171129
1397/04/26 در ساعت 11:55

به گزارش اصفهان شرق، پیکر حاجیه خانم عصمت عباس‌مجیدی مادر شهیدان رسول و مصطفی ردانی‌پور صبح امروز با حضور مردم شهیدپرور اصفهان از میدان فیض به سمت گلستان شهدای اصفهان تشییع شد.

پیکر این مادر گرانقدر پس از مراسم تشییع، در مزار یادبود فرزند شهید خود سردار حجت‌الاسلام شهید مصطفی ردانی‌پور در جوار قبور مطهر شهیدان سردار احمد کاظمی و سردار حاج حسین خرازی آرام گرفت.

مادر شهیدان ردانی‌پور روز گذشته پس از 35 سال انتظار در سن 96 سالگی دارفانی را وداع گفت؛ این مادر شهید در دیدار با رهبر معظم انقلاب از ایشان درخواست کرد«وقتی از دنیا رفتم، جنازه‌ام را در قبر آقا مصطفی دفن کنید.»

شهید مصطفی ردانی‌پور دو هفته پس از ازدواج خود در تاریخ 15 مرداد 1362 در عملیات والفجر 2 در منطقه حاج عمران به درجه رفیع شهادت رسید و پیکر مطهرش هیچگاه به وطن باز نگشت.

به گزارش فارس، شهید مصطفی ردانی‌پور در وصیت‌نامه پرمضمونی خطاب به مادر خویش نوشته است: «مادرم، آن زمان که اسلام و انقلاب به خون احتیاج داشت تو ثمره سال‌ها عمرت را که فرزندی مسلمان بود هدیه کردی، چه خوب امانت‌داری کردی و چه به موقع امانت را دادی. پس شاد باش و فرزندان دیگرت را هم بده و خود مانند زینب معلم دیگران باش. مبادا بر من گریه کنی که اگر شهید باشم زنده‌ام، زنده تر از زند‌ه‌ها. حلالم کن و به برادرانم و به بچه‌های خواهرانم بگو که آنان باید خود را برای قربانی شدن آماده کنند و سربازی اسلام را بر عهده بگیرند.»

انتهای پیام/