سرویس: غیر تولیدی » نقلی 17:20 - دوشنبه 25 تیر 1397

آيت الله ناصری:

نیروهای مسلح اصحاب و لشکریان امام زمان (عج) هستند/ با توسل به امام عصر(عج) از این برهه حساس عبور می‌کنیم

استاد اخلاق و عرفان حوزه های علمیه و از علمای برجسته استان اصفهان، با بیان اینکه امید نظام به نیروهای نظامی و انتظامی است گفت: نیروهای مسلح نظام جمهوری اسلامی ایران اصحاب و لشکریان امام زمان (عج) هستند.

به گزارش اصفهان شرق، آیت الله محمد علی ناصری در دیداری که سردار عراقی، رئیس هیئت بازرسان اعزامی از ستادکل نیروهای مسلح و سردار معصوم بیگی، فرمانده انتظامی استان اصفهان با وی داشتند، گفت: به حمد الله و با عنایات خاصه امام زمان (عج) و تلاش و مجاهدت نیروهای سپاه ، ارتش و نیروی انتظامی امنیت خوبی در سراسر کشور حاکم است که مردم باید قدر این نعمت بزرگ را بدانند.

وی افزود: از اول انقلاب تا کنون دشمنان به هر وسیله ای متوسل شدند تا به نظام جمهوری اسلامی ضربه وارد کنند و برای براندازی این نظام الهی از هیچ تلاشی دریغ نکردند، اما آنها غافلند و نمی دانند که خداوند این انقلاب را پایه ریزی کرده و خودش هم آن را حفظ می کند.

این مجتهد و عالم فرزانه، توسل به امام زمان (عج) را بهترین راه عبور از مشکلات دنیایی عنوان کرد و افزود: اگر مردم توسلشان به امام عصر(عج) باشد انشاء الله از این برهه حساس به راحتی عبور خواهیم کرد چرا که امام زمان (عج) از پدر نسبت به شیعیانش مهربان تر است و هرگز نمی خواهد که شیعیان در گرفتاری باشند.

وی با بیان اینکه علت بیشتر گرفتاری ها نتیجه غفلت مردم از امام زمان خود است افزود: رفتن به در خانه امام در هر زمانی مهم است و ممکن نیست کسی در خانه امام زمان (عج) را بزند و آن حضرت جوابش را ندهد.

آیت الله ناصری در ادامه، با بیان اینکه نیروهای نظامی و انتظامی امید نظام هستند، خطاب به نیروهای مسلح ابراز کرد: شما اصحاب و لشکریان امام زمان (عج) هستید و در نزد ایشان جایگاه بالایی دارید و به همین دلیل دعای شما در حق همه مردم به ویژه دوستداران و علاقمندان به ولایت قطعاً برآورده می شود.

استاد اخلاق و عرفان حوزه های علمیه اظهار کرد: امیدواریم با دعای نیروهای مسلح و عنایات خاصه امام عصر(عج) مشکلات مردم ولایتمدار نظام جمهوری اسلامی نظیر بیکاری، خشکسالی، تورم ، گرانی و .. حل شود.

آیت الله ناصری تلاش برای حل مشکلات مردم را یکی از بهترین عبادت ها در نزد خداوند عنوان کرد و گفت: هر مسئولی که دغدغه اش حفظ نظام و حل مشکلات مردم باشد مطمئناً خداوند نیز او را حفظ کرده و در دنیا و آخرت موفق و پیروز می کند.

لزوم هوشیاری بیشتر مسئولان در برهه حساس کنونی

رئیس هیئت بازرسان اعزامی از ستاد کل نیروهای مسلح نیز در این دیدار ضمن تبریک ولادت حضرت معصومه (س) و فرا رسیدن دهه کرامت گفت: حضور در محضر علما و استفاده از نظرات و پیشنهادهای آن ها برای ما افتخار بزرگی است و قطعاً نظرات آن ها در انجام بهتر مأموریت های ما راهگشا خواهد بود.

سردار عبدالله عراقی افزود: با توجه به خروج یک جانبه آمریکا از برجام و توطئه صهیونیست ها با همکاری دشمنان منطقه برای طرح ریزی مشکلات اقتصادی و اجتماعی و تبدیل کردن آن ها به مشکلات امنیتی، نیاز است تا همه مسئولان هوشیاری خود را نسبت به قبل بیشتر کنند.

رئیس اداره امنیت معاونت عملیات ستاد کل نیروهای مسلح عنوان کرد: امروز به حمد الله نیروهای سپاه ، بسیج و ناجا در اوج آمادگی و هماهنگی بسر می برند و انشاء الله با دعای علما ، مردم و خانواده معظم شهدا دشمن در اهداف خود ناکام خواهد شد.

انتهای پیام/صاحب نیوز

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.