سرویس: اخبار شهرستان 00:10 - دوشنبه 25 تیر 1397

به همت بانوان منطقه براآن شمالی بخش مرکزی اصفهان برگزار شد؛

اجتماع بزرگ عفاف و حجاب در کوه صفه اصفهان/ پویش بانوان شرق اصفهانی در صیانت از حریم خانواده

اجتماع بزرگ زنان محجبه منطقه براآن شمالی از توابع بخش مرکزی شهرستان اصفهان به منظور حمایت از چادر به عنوان حجاب برتر و جوابی دندان شکن به مبلغان بی حجابی، در کوه صفه اصفهان برگزار شد.

به گزارش اصفهان شرق، مناطق تابعه ناحیه مقاومت سپاه امام علی(ع) در پاسخ به کمپین های مقابله با حجاب از سوی بیگانگان و همچنین در راستای ترویج حجاب برتر اقدام به برگزاری ده ها عنوان برنامه در شرق اصفهان کرده اند که می توان به تجمع خواهران محجبه براآن شمالی در کوه صفه اصفهان اشاره کرد.

1600 نفر از خواهران 18 تا 36 سال منطقه برآان شمالی در اجتماعی بزرگ واقع در کوه صفه، حرکت خود در صیانت از حریم خانواده را نشان دادند.

فرمانده حوزه کوثر در گفتگویی با اشاره به اینکه حجاب را با الگو گرفتن از حضرت زهرا(س) فرا گرفته و به دختران خود می آموزیم، اظهار کرد: حضرت زهرا(س) بانوی بزرگواری که مظهر کمالات الهی هستند و از نظر عفاف و حجاب الگوی بی نظیری برای جوانان ما است.

وی تصریح کرد: با دقت در سیره و زندگانی آن حضرت به اوج عظمت ایشان می توان پی برد.پوشیدگی زنان و رفتار متین جوانان از مرد و زن در اجتماع، همواره سدی محکم در برابر وسوسه های شیطانی بوده و می تواند کانون خانواده ها را پایدار کند.

زهرا ابوطالبی با اشاره به اینکه شرم و حیا و عفت حضرت زهرا(س) نیز به قدری بوده که حتی در حضور مرد نابینا خود را محفوظ داشتند، گفت: حجاب سرآمد همه خوبی هاست و امنیت خاطر را به جامعه هدیه می کند و در این رابطه وظیفه ما صیانت از حریم خانواده با برپایی برنامه های متنوع و جذاب است که در این سال بانوان بخش براآن شمالی با حضور پربار خود در راهپیمایی روز حجاب و  عفاف اصفهان، رسالت خود در رساندن پیغام مهم در زمینه حفظ حجاب اسلامی را عملی کرده اند.

مسئول حوزه خوهران بسیج برآان شمالی ضمن تاکید بر حضور بانوان در اجتماع بزرگ رهروان حضرت زینب(س) در کوه صفه اصفهان، خاطرنشان کرد: هرچه حجاب و پوشش ظاهری بیش‌تر و بهتر باشد، این نوع حجاب در تقویت و پرورش روحیه‌ی باطنی و درونی عفت، تأثیر بیش‌تری دارد و امیدواریم دختران جوان محجبه با حضور در تجمع واقع در کوه صفه، این پیام را به همگان برسانند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.