سرویس: غیر تولیدی 15:06 - دوشنبه 25 تیر 1397

«دارکوب» به مرز یک میلیارد رسید/ گلایه از تیزرهای محدود تلویزیونی

مسئول پخش موسسه «سیمای مهر» از میلیاردی شدن فیلم سینمایی «دارکوب» خبر داد و نسبت به اندک بودن تیزرهای تلویزیونی آن گلایه کرد.

به گزارش اصفهان شرق، فیاض هوشیار پارسیان مسئول پخش مؤسسه پخش «سیمای مهر» درباره وضعیت فروش فیلم سینمایی«دارکوب» اظهار داشت: خوشبختانه فیلم سینمایی «دارکوب» تازه‌ترین ساخته بهروز شعیبی به مرز یک میلیارد تومان فروش رسیده و فروش این فیلم سینمایی همچنان ادامه دارد.

وی ادامه داد: متأسفانه تیزرهای تلویزیونی فیلم سینمایی«دارکوب» به صورت بسیار محدود نمایش داده می‌شوند و این در حالی است که برخی از فیلم‌ها هر روز چندین مرتبه تیزرهایشان در بهترین ساعت و در بین تبلیغات برنامه‌های پرمخاطب، نمایش داده می‌شود.

مسئول پخش موسسه «سیمای مهر» تصریح کرد: فیلم سینمایی «دارکوب» با داستانی جذاب، توانسته است موضوع اجتماعی مهمی را به تصویر بکشد؛ اما هیچکدام از نهادهای اجتماعی تاکنون حمایتی از این فیلم نداشته‌اند. ساخت یک فیلم سینمایی جذاب با موضوع اجتماعی می‌تواند از بروز بسیاری ناهنجاری‌های اجتماعی جلوگیری کند و به نظرم اگر نهادهای اجتماعی از این فیلم حمایت کنند می‌تواند تاثیر بسیار مطلوبی‌ را از عموم جامعه دریافت کنند.

بنابراین گزارش؛ فیلم سینمایی «دارکوب» تازه‌ترین ساخته بهروز شعیبی است و سید محمود رضوی در کنار وی تهیه‌کنندگی این فیلم را برعهده دارد.

در داستان این فیلم آمده است: هیچ چیز سخت تر از اون نیست که ببینى عزیزت تصمیم گرفته تنها باشه. تو از دیدنش، از شنیدن صداش لذت مى‌برى اما اون درها رو بسته و تنهایى رو جاى تو انتخاب کرده… هیچ چیز سخت تر از اون نیست که ببینى تنها شدی. عزیزانت رو مى بینی و دوستشون داری ولى همه تو رو انکار می کنن. درها رو به روت بستن و تو تنها شدی. تنهایى باتلاقه…

مهناز افشار، سارا بهرامی، جمشید هاشم پور، هادی حجازی فر، طوفان مهردادیان، نگار عابدی، شادی کرم رودی، ثریا حلی، آتیه جاوید، علیرضا کی‌منش، ندا عقیقی و امین حیایى از جمله بازیگران این فیلم سینمایی هستند.

انتهای پیام/ فارس

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.