سرویس: اخبار شهرستان 22:29 - یکشنبه 24 تیر 1397

به دنبال اجرای بیش از 20 عنوان برنامه در حوزه عفاف و حجاب؛

پیام قدردانی فرمانده سپاه ناحیه امام علی(ع) اصفهان از متولیان برگزاری برنامه های هفته حجاب و عفاف شرق اصفهان

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام علی(ع) اصفهان در پیامی از متولیان و دست اندرکاران برگزاری برنامه های موثر به مناسبت هفته عفاف و حجاب که به همت حوزه های بسیج خواهر تابعه این ناحیه برگزار شد، تقدیر و تشکر کرد.

به گزارش اصفهان شرق، سرهنگ پاسدار حسن عجمی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام علی(ع) اصفهان در پی برگزاری بیش از 20 عنوان برنامه موثر به مناسبت هفته عفاف و حجاب که به همت حوزه های بسیج خواهر تابعه این ناحیه و همکاری ارزنده حوزه های برادر و دانش آموزی و همچنین بخشداری ها و شهرداری های سطح منطقه شرق اصفهان برگزار شد، پیام تشکر ارسال کردند؛ متن پیام به شرح ذیل است:

باسمه تعالی

با سلام و صلوات بر محمد و آل محمد(ص) و درود بی پایان بر بسیجیان و مردم همیشه در صحنه شرق اصفهان که بارها حضور به موقع خود در عرصه های فرهنگی، سیاسی، علمی و معرفتی را در کارنامه این منطقه به ثبت رسانده اند.

حجاب پرچم پیشرفت و عزت کشور است و استکبار به دنبال گرفتن این پرچم از دست جوانان ماست و در این باره سرمایه‌گذاری‌های کلانی داشته است.

دشمن از سرعت پیشرفت علمی جوانان ما به خوبی آگاه بوده و به دنبال سرگرم کردن جوانان ما به مسائل بی‌­ارزش در حیطه کم رنگ کردن حجاب اسلامی است؛ چه بسا که پرداختن به مسئله حجاب در این زمینه توسط رسانه های مختلف، نشان از اصالت و اهمیت این مسئله در جامعه اسلامی دارد.

در این رابطه بسیج و سپاه به عنوان یکی از ارگان های فعال در حوزه عفاف و حجاب با برگزاری برنامه های موثر و محتوایی در هفته حجاب و عفاف، تا کنون توانسته اقدامات چشمگیری را در این زمینه انجام دهد.

اجرای بیش از 20 عنوان برنامه توسط حوزه های بسیج خواهران تابعه ناحیه مقاومت بسیج امام علی(ع) و همکاری فرماندهان حوزه های برادر و دانش آموزی و همچنین همراهی بخشداری ها و شهرداری های مناطق شرق اصفهان با بسیج به گونه ای در این هفته رقم خورد که هفته حجاب و عفاف پرباری به منظور رشد و ارتقاء فکری و فرهنگی همه نسل های جامعه بخصوص نسل جوان فراهم شود.

برگزاری همایش چندصد نفری چادرسفیدان شهر ورزنه، تجمع بیش از هزار نفری بسیجیان خواهر حوزه بسیج کوثر در کوه صفه، میزگرد و گردهمایی حجاب در منطقه براآن جنوبی، توزیع و فروش اقلام عفاف و حجاب، روشنگری در خصوص سند ۲۰۳۰، بروزرسانی کانال های مرتبط با کالای ایرانی و فرهنگی، محفل شعر و ادبی، طرح غربالگری بانوان، نشست های مردمی در این خصوص و دیگر برنامه های معرفتی و فرهنگی باب مساله حجاب و عفاف در سطح حوزه های بسیج ورزنه، هرند، کوهپایه، شهر اژیه، جرقویه سفلی، جرقویه علیا و برآان شمالی و جنوبی؛ نشان از حضور موثر در این هفته بود که قطعا تاثیر بسزایی در حفظ و نهادینه کردن ارزش های اسلامی همچون حجاب و عفاف دارد.

لذا به همین جهت بر خود لازم میدانیم از تمامی دست اندرکاران و متولیان برگزاری برنامه های هفته حجاب و عفاف که خالصانه و مبتکرانه حضور فعال داشتند، صمیمانه قدردانی و تشکر کنم.

باشد که همگی سربازی فداکار برای مقام عظمای ولایت و نظام مقدس جمهوری اسلامی در ظل توجهات و الطاف حضرت بقیه الله باشیم.

سرهنگ پاسدار حسن عجمی

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام علی(ع)

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.