سرویس: غیر تولیدی 13:15 - یکشنبه 24 تیر 1397

برگزاری شب شعر به مناسبت ولادت امام رضا(ع) در اصفهان

مدیر خانه ادبیات حوزه هنری اصفهان گفت: به مناسبت میلاد امام رضا(ع) شب شعری با حضور شاعران اصفهانی و با همکاری آستان قدس رضوی در اصفهان برگزار می‌شود.

به گزارش اصفهان شرق، حسین خالقی‌پور با اشاره به برنامه‌های این خانه اظهار داشت:  تاکنون چندین شب شعر در اصفهان از سوی خانه ادبیات برگزار شده است، فروردین ماه نخستین شب شعر به مناسبت هنر انقلاب  برگزار شد و پس از آن  در ماه مبارک رمضان شب شعر دیگری به نام شب شعر مناجات با امام علی(ع) با همکاری انجن چکامه سرایان برگزار شد.

وی افزود: به مناسبت میلاد امام رضا(ع) شب شعری با حضور شاعران اصفهانی و با همکاری آستان قدس رضوی در اصفهان برگزار می‌شود؛ شهریور ماه نیز شب شعر به ساعت اصفهان برگزار می‌شود.

مدیر خانه ادبیات حوزه هنری اصفهان گفت: در حال حاضر در آستانه انتشار 2 کتاب از خانه ادبیات هستیم، یکی در زمینه شعر آئینی و دیگری مجموعه داستان است. همچنین یک ‌مجموعه شعر و داستان  به نام کتاب داستان نقره‌ای  کتاب شعر نقره‌ای توسط سوره مهر تهران به چاپ می‌رسند.

وی با اشاره به برگزاری کارگاه‌ها رمان بیان کرد: کارگاه رمان نیز با حضور اساتید رمان نویس اصفهانی از سوی خانه ادبیات در حال برگزاری است و  علاقه‌مندان برای شرکت در این کارگاه می‌توانند ثبت نام کنند.

خالقی‌پور خاطرنشان کرد: این دوره‌ها طولانی مدت بوده و به مدت 2 سال طول می‌کشد، کسانی که قصد شرکت در این کارگاه را دارند باید مباحث داستان نویسی را آموزش دیده باشند.

وی با بیان اینکه کارگاه رمان خروجی مطلوبی دارد اظهار داشت: تصمیم ما تربیت نیروی جوان در زمینه رمان است و پس از پایان این کارگاه  رمان‌هایی که مطلوب باشد توسط حوزه هنری به چاپ می‌رسد.

خالقی‌پور تصریح کرد: در واقع این کارگاه هم جنبه آموزشی دارد و هم حمایتی که برای نویسندگان نیز موثر است.

انتهای پیام/تسنیم

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.